مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان:

آزادراه خرم آباد، پل زال بازگشایی شد

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۷۶۴۷۹
آزادراه خرم آباد، پل زال بازگشایی شد
مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: به‌رغم بارش باران و برف همه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،شهرام ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان لرستان باز بوده و از ابتدای نوروز تاکنون مشکل خاصی در این محورها گزارش نشده است.

وی عنوان کرد: از روز گذشته نیز به‌رغم بارش شدید باران و برف در استان به همت راهداران تردد در راه های اصلی و فرعی لرستان برقرار بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان عنوان کرد: در روز گذشته شهرستان الیگودرز شاهد بارش حدود 25 سانتی متر برف، شهرستان ازنا شاهد بارش 20 سانتی متر برف و دورود نیز شاهد بارش 10 سانتی متر برف بوده که علی رغم بارش این میزان برف هیچ کدام از محورهای مواصلاتی این شهرستانها مشکلی برای تردد نداشت.

ملکی همچنین به بارش 15 تا 30 سانتی متر برف در گردنه های هیراب، رازان، زاغه و چغلوندی اشاره کرد و بیان داشت: همچنین شهرستان بروجرد نیز شاهد بارش برف بود که کار برف روبی به سرعت در سطح این محورها انجام شد.

وی تصریح کرد: همچنین آزادراه خرم آباد - پل زال که شب گذشته به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود دقایقی قبل بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در آن برقرار است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان یادآور شد: همچنین مطابق آمارها میزان تلفات و تصادفات در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز روند کاهشی داشته که بعد از تعطیلات ضمن جمع بندی آمار اطلاع رسانی لازم به رسانه ها صورت خواهد گرفت.

نظر شما