ارشد نظامی ارتش در لرستان:

مردم لرستان سهم ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته‌اند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۶۶۷
مردم لرستان سهم ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته‌اند
ارشد نظامی ارتش در لرستان و فرمانده لشکر 84پیاده لرستان گفت: مردم لرستان سهم ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته‌اند، از مردم لرستان که افتخار آفریدند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،ارشد نظامی ارتش در لرستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84پیاده لرستان در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی است، این روز را خدمت مردم ولایی استان لرستان که هم در دوران انقلاب و هم پس از انقلابب تلاش ویژه ای داشته اند تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه افزود: مردم لرستان سهم ویژه ای در دوران دفاع مقدس داشته و امروز هم با کار و تلاش و ولایت مداری خودشان سرآمد هستند.

وی درادامه عنوان کرد: همچنین این روز را خدمت همرزمان خودم در لشگر 84 خرم آباد، تیپ 184 و 264، پادگان مهمات باباعباس، بیمارستان منطقه ای، پادگان مرکز بروجرد، گروه مهندسی 411 بروجرد و تمام عزیزان همرزم در سپاه پاسدارن و نیروی انتظامی و خانواده های نیروی مسلح تبریک عرض می کنم.

وی ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به خاطر سخنرانی شیوا و رسا در مراسم رژه روز ارتش گفت: همچنین از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل پوشش اخبار این روز تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز