فرماندار خرم آباد

انتقال نمایشگاه‌ها به خارج از شهر ضروری است

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۸۵۴۰۲
انتقال نمایشگاه‌ها به خارج از شهر ضروری است
فرماندار خرم‌آباد بر لزوم ساماندهی و انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل این شهرستان به محل تعیین شده تاكید كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،فرمانداری، "حبیب‌الله خجسته‌پور" در جلسه سامان‌دهی نمایشگاه‌های اتومبیل كه در فرمانداری خرم‌آباد برگزار گردید به پراكندگی نمایشگاه‌ها در سطح شهر اشاره كرد و مسائل و مشكلات مربوط به این حوزه را یك معضل برای شهروندان بر شمرد.

وی اظهار کرد: با توجه به این كه یك مجتمع مناسب و منسجم در منطقه كمالوند برای این صنف در نظر گرفته شده است، می‌طلبد همه فعالان این عرصه در این مكان فعالیت خود را ادامه دهند.

خجسته‌پور در ادامه گفت: از بدو افتتاح مجتمع كمالوند بسیاری از فعالان این صنف كه دارای مجوز پروانه كسب هستند به آن‌جا نقل مكان نموده ولی بعضی از نمایشگاه‌داران تا كنون به دلایلی منتقل نشده‌اند كه هم‌اینك شرایط برای جابه‌جایی مهیا بوده و همه نمایشگاه‌داران موظف به انتقال به مجتمع كمالوند می‌باشند.

فرماندار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد مجوز و پروانه كسب در سطح شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و بازرسی‌های صورت گرفته این‌گونه واحدها شناسایی شده‌اند كه اخطارهای قانونی جهت پایان فعالیت آنان ارائه گردیده و پس از اتمام مهلت مقرر، مسوولان ذی‌ربط نسبت به پلمپ این‌گونه واحدها اقدام خواهد شد.

خجسته‌پور از همه اعضای صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل خواست تا برای رفع مسائل ترافیكی شهر و حفظ زیبایی و مبلمان شهری و انسجام بیش‌تر در راستای ارائه خدمات بهتر جهت ادامه فعالیت خود به مجتمع كمالوند نقل مكان کنند.

نظر شما