نماینده مردم الیگودرز:

رئیس جمهور ۲۸ خرداد به استان لرستان سفر می‌کند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۶:۲۶
کد خبر: ۱۹۶۰۴۷
رئیس جمهور ۲۸ خرداد به استان لرستان سفر می‌کند
پس از جلسه مجمع نمایندگان لرستان با هیئت دولت برنامه‌های قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان قطعی شد و رئیس جمهور ۲۸خرداد وارد لرستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از جلسه مجمع نمایندگان لرستان با هیئت دولت برنامه های قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان قطعی شد و رئیس جمهور ۲۸ خرداد وارد لرستان می‌شود.

محمد تقی توکلی اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان لرستان با هیئت دولت برنامه های قطعی سفر هیئت دولت به لرستان قطعی شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده رئیس جمهور در روز چهارشنبه ساعت 9 صبح وارد لرستان می شود و در فرودگاه خرم آباد مورد استقبال گرم مردم خرم آباد قرار می گیرد.
 
توکلی تصریح کرد: در راستای برنامه های اعلام شده در روند سفر هیئت دولت به لرستان وزیران رئیس جمهور و هیئت همراه برای بررسی وضعیت شهرستان های استان لرستان و تهیه گزارش کار از ظرفیت ها و طرح های استان روز سه شنبه وارد لرستان می شوند و هریک از وزراء بسته به حوزه کاری خود به یکی از شهرستان های استان سفر می کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: در این سفر وزیرانی که رئیس جمهور را همراهی می کنند وزیر نیرو، وزیر کار و تعاون اجتماعی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر راه و شهرسازی، معاون گردشگری کشور و به احتمال زیاد وزیر بهداشت نیز هستند.

وی اظهار کرد: پس از بازدید وزراء از شهرستان های استان لرستان و آگاهی از ظرفیت ها آن‌ها به همراه رئیس جمهور در جلسه شورای برنامه ریزی استنان حضور پیدا می کنند و با ارائه گزارش کار خود تصمیمات لازم را برای لرستان در نظر می گیرند.

توکلی افزود: از دیگر برنامه های این سفر می توان به سخنرانی عمومی رئیس جمهور در جمع مردم خرم آباد در ورزشگاه تختی، جلسات با نخبگان و سرمایه گذاران و همچنین دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اشاره کرد، همچنین در صورتی که رئیس جمهور در خلال این سفر وقت اضافه ای داشته باشند با اصحاب رسانه یک نشست برگزار می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز