نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار استان مردم رابه استقبال از رییس جمهوری دعوت کردند

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۹:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۹۶۲۳۳
نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار استان مردم رابه استقبال از رییس جمهوری دعوت کردند
استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه مردم را برای حضوری پرشور برای استقبال از رییس جمهور دعوت کردند.

استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه مردم را برای حضوری پرشور برای استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید دعوت کردند. 

به گزارش خبرنگار برنا از لرستان، در بیانه هوشنگ بازوند استاندار و حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی آمده است: اکنون در آستانه این سفر مهم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از تمامی اقشار جامعه دعوت می شود با حضور یکپارچه و پرشور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید ، بار دیگر وحدت و انسجام ، عشق و ایمان و پایبندی خود به اصول و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر صحیفه پر افتخار این خطه از مهین اسلامی بیفراییم.

در قسمتی دیگر از این بیانه ذکر شده است: سفر جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور اندیشمند، محبوب و مردمی ایران اسلامی، فرصت مغتنم و بی نظیری است تا مردم شریف و فهیم استان یاد و خاطره حماسه سیاسی و انتخابات پرشور 24خرداد 92را زنده ، عشق و علاقه خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزاران راستینش به نمایش بگذارد.

همچنین نوشته شده است: بدون شک در سایه حمایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب، پشتیبانی مردم دین مدار استان از تلاش ها و خدمات روز افزون، دولتمردان صدیق، شکوه و عظمت ایران اسلامی را در سراسر جهان به نمایش گذاشته و تثبیت و تحکیم آرمان های متعالی انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد.

در بیانه مذکور آمده است: امیدواریم سفر دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید دراستان زمینه ساز توسعه و پیشرفت در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و...برای مردمی باشدکه همواره در میدان های مختلف شایستگی خویش را به اثبات رسانده اند.

استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه در استان در پایان بیانه خود ذکر کرده اند: اطمینان داریم مردم ولایتمدار استان همچمون گذشته و بیش از پیش شکوه و شوکتی وصف ناپذیر را در استقبال از رییس جمهور محبوب خود به جا خواهند گذاشت و روز چهارشنبه 28خرداد ماه را به روزی ماندگار تبدیل خواهند کرد.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز