در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتسال ایران؛

یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان فوتسال لرستان در لیگ فوتسال

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۹:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۰۵۲
یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان فوتسال لرستان در لیگ فوتسال
هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتسال ایران با پیروزی شاهین‌جوان کوهدشت مقابل تیم صدر‌نشین شهید فرجی قزوین همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در این بازی تیم شاهین بازی را با پرس حریف آغاز کرد ولی در دقیقه پنجم روی یک ضد حمله گل اول بازی را دریافت کرد.

در ادمه شاهین توسط آرش یوسفی و صادق عبدالهی در دقایق 9 و 11 به گل رسید و در حالی که بازی را با حملات خود ادمه می‌داد، در دقیقه 17 گل سوم را نیز توسط محمد آدینه‌وند به وارد دروازه نماینده قزوین كرد تا بازی در نیمه اول 3 بر یك به سود شاهین خاتمه یابد. در نیمه دوم تیم قزوینی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق اولیه بازی کار رو با 2 گلی که به ثمر رساند به تساوی کشاند.

شاهین که برای بقا در لیگ به هر 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت و همه چیز را از دست رفته می‌دید، باز هم توسط محمد آدینه‌وند به گل رسید تا از حریف 4 بر 3 پیش بیافتد. چند دقیقه بعد شاهین توسط حمید پناهی بازهم به گل رسید تا اختلاف را به 2 گل برساند.
 
در ادامه تیم شهید فرجی به بازی مسلط شد و در دقیقه 38 بازی فاصله را به یک گل رساند. دو دقیقه باقی مانده شهیدفرجی فشار را بیش‌تر کرد اما در آخرین لحظات بازی، میلاد رضایی تیر خلاص را بر پیكر این تیم شلیک کرد تا شاهین 6 بر 4 به برتری برسد و 3 امتیاز این بازی را كسب کند و در لیگ دسته دوم ماندگار شود.

این بازی را كه جمعه‌شب در سالن تازه‌آباد كوهدشت برگزار شد، ابراهیم مسیبی، علی حیدری، علی احمدی‌سلطانیه و احسان سبزواری قضاوت كردند. در دیگر بازی این گروه تیم شهدای هفتم تیر سردشت مقابل مهمانش با نتیجه 4 بر 2 مقابل پولاد گسترش بروجرد به برتری رسید تا تیم بروجردی به لیگ مناطق سقوط كند.
 
زیاد فروتن، شمس‌الله اخوان، یوسف افضلی و محمد مهدوی داوران این دیدار بودند. در سالن آتش‌نشانی رشت نیز جدال دو تیم شهرداری رشت و شاهین کرمانشاه به تساوی 3 بر 3 رسید تا در شرایطی كه یك هفته به پایان این مسابقات باقی است، تیم شهرداری رشت همراه با نماینده قزوین به دور بعد صعود کند. این هفته تیم استقلال سهند اراك با قرعه استراحت مواجه بود.

نظر شما