مدیرکل کمیته امداد لرستان

مددجویان افرادی مستعد و توانمند برای پیشرفت لرستان ‌هستند

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۰:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۲۸۴
مددجویان افرادی مستعد و توانمند برای پیشرفت لرستان ‌هستند
مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هدف از برگزاری جشن رمضان، مشارکت مردم در طرح‌های امداد در جهت حمایت از محرومین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، ولی‌اله منتظری مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: این نمایشگاه درجهت استفاده هرچه بیشتر از فضای معنوی این ماه و همچنین در راستای تشویق و جذب خیرین و حامی‌یابی برای ایتام و نمایش دستاوردهای امداد برپا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه در 26 غرفه پذیرای مردم نوع دوست این شهرستان است، تصریح کرد: هدف از ایجاد این نمایشگاه اطلاع‌رسانی از عملکرد امداد در طول سال به مردم و رویکرد امداد به‌ویژه در زمینه‌های اشتغال، عمران، فرهنگی، حمایت، اکرام ایتام و... است.

منتظری با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی اداره کل کمیته امداد استان و در محل محوطه ورودی قلعه فلک‌الافلاک برپا شده است، افزود: این نمایشگاه به منظور جذب اعتماد عمومی و از سوی دیگر اشاعه فرهنگ نوع دوستی و نهادینه شدن فرهنگ انفاق، نیکوکاری، همبستگی اجتماعی، تعاون و همچنین ترغیب و هدایت خیرین، سازمان‌ها، تشکل‌های مردمی در راستای کمک به محرومین جامعه است.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه از شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با برگزاری مراسمات متنوع و مولودی خوانی افتتاح و تا روز پنج شنبه 26 تیر ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز