بازدید مدیر کل دادگستری از شرکت پگاه لرستان؛

شرکت پگاه لرستان در تولید صنایع لبنی و دامپروری پیشرفت محسوسی دارد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۶۴۶
شرکت پگاه لرستان در تولید صنایع لبنی و دامپروری پیشرفت محسوسی دارد
مدیر کل دادگستری استان لرستان به همراه تنی چند از مدیران ارشد این اداره ورئیس اتاق بازرگانی خرم آبا د از شرکت شیر پکاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،جعفر بدری رییس کل دادگستری، رازانی دادستان، دلفان رییس دادگاه انقلاب عمومی،رحیم عزیزی معاون آموزش و تحقیقات دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین علی سبزواری معاون فرهنگی دادگستری ، صارمی رییس کل دادگستری شهرستان الش‌تر در استان لرستان و سلاحورزی رییس اتاق بازرگانی خرم آباد از شرکت پگاه لرستان بازدید کردند.
 
بعد از بازدید از خطوط تولید شرکت در جلسه و نشستی باحضور مهندس شهریار یاراحمدی مدیر عامل ، بهمن بهاروند عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت مدیر عامل پس از خیر مقدم به مهمانان و معرفی شرکت صنایع شیر ایران و پگاه لرستان و کسب تندیس و لوح «واحد سرآمد صنایع فرآورده‌های شیردر سال ۱۳۹۳ در روز جهانی غذا» مطالبی از قبیل پروژه‌های جدید شرکت پگاه لرستان مانند احداث مجتمع کشت و صنعت، کلنگ زنی کارخانه شیر خشک و احداث خط جدید تولید شیر یک لیتری را عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شیر پگاه لرستان اظهار کرد: با لطف خداوند و حمایت مسوولین استان و مدیریت دکتر باروتکوب مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توانسته‌ایم میزان تولید و فروش و صادرات محصولات را افزایش داده و رسالت منشور راهبردی پگاه که تولید محصولات کیفی و تعهد به مشتریان است را به انجام برسانیم.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد نیز گفت:ضمن تشکر از همکاری‌های واحد قضایی و دادگستری در پیشبرد افزایش اشتغال و ارزش افزوده عنوان کرده بایستی در بحث فروش و بازاردر استان راهکارهایی را جهت افزایش فروش در استان در نظر بگیریم و موضوع صنایع لبنی را باید در حوزه کار قرار دهیم.

مدیر کل دادگستری لرستان ضمن تشکر از مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت پگاه لرستان اظهار داشته در سالهای گذشته بسیاری از مواد لبنی از خارج استان وارد می‌شده است ولی امروز می‌بینیم صنایع لبنی و دامپروری در استان رشد خوبی داشته است و ادارات دولتی مکلف هستند مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید انواع محصولات را از داخل استان تامین نمایند و عنوان نموده امروز، تولید در کشوریک کار جهادی است.

نظر شما