فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد خبر داد:

جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و سدکنندگان معابر عمومی

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۵۳۶۰۳
جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و سدکنندگان معابر عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از تعامل پلیس با شهرداری به منظور برخورد قاطع و قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز و سد کنندگان معابر عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، بنا به دعوت و درخواست شهردار محترم شهر خرم آباد مبنی بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر و بهتر شهرداری، و پلیس به منظور اجرای انضباط شهری و رعایت قوانین و حقوق شهروندی، جلسه‌ای با حضور معاونین و مسئولین شهرداری خرم آباد و فرمانده، جانشین، معاونین، روسای کلانتری و یگان‌های خدماتی انتظامی شهرستان خرم آباد در محل سالن جلسات شهرداری خرم آباد برگزار گردید.


در این جلسه جناب آقای عیدی بیرانوند ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مجموعه انتظامی شهرستان خرم آباد با مجموعه شهرداری خرم آباد، خواستار تعاملی بیشتر به منظور اجرای هرچه بهتر انضباط شهری و جلوگیری از بروز برخی تخلفات اعم از ساخت و سازهای غیر مجاز، سد معابر عمومی و ... شد و نیروی انتظامی و شهرداری در کنار یکدیگر بتوانند خدمات بهتر و ارزنده تری به مردم شریف خرم آباد ارائه نمایند.
 

در ادامه این جلسه: سرهنگ حسین نجفی ضمن تبریک به جناب آقای عیدی بیرانوند بیان داشت انتخاب جنابعالی از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر خرم آباد بعنوان شهردار مرکز استان نشان از لیاقت و سوابق درخشان مدیریتی شما می باشد که امیدواریم به فضل و عنایت خداوند متعال و تلاش مجدانه جنابعالی و مجموعه کارکنان خدوم شهرداری بتوانید خدمات ارزنده‌ای را به مردم فهیم و با فرهنگ خرم آباد ارائه نمائید و مجموعه نیروی انتظامی هم بعنوان خدمتگزاران به مردم و در کنار شما این رضایت را دو چندان کند.
 

در پایان این جلسه مصوباتی در خصوص چگونگی تعامل هر چه بیشتر و بهتر پلیس با شهرداری در نحوه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و همچنین جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخود با افراد متخلف و سد کنندگان معابر به تصویب اعضاء رسید.
 

نجفی از دستگیری 3 نفر از افراد شرور تحت تعقیب و سابقه دار خبر داد و در تشریح این خبر گفت: در پی شکایات عده ای از همشهریان مبنی بر اینکه 3 نفر با هویت معلوم اقدام به ضرب و جرح، سرقت، تخریب اموال عمومی و خصوصی و همچین اقدام به قدرت نمایی نموده‌اند؛ با توجه به اهمیت موضوع و به منظور دستگیری افراد شرور پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ارجاع گردید که پس از انجام تحقیقات گسترده بصورت نامحسوس و جمع آوری مدارک و مستندات افراد شرور شناسایی گردیدند.
 

وی در ادامه بیان داشت: پس از 13 شبانه روز کار اطلاعاتی ، محل اختفاء مجرمان شناسایی و توسط عوامل پلیس اطلاعات تحت کنترل و مراقبت قرار گرفته و در نهایت طی یک عملیات مقتدرانه و هماهنگ دستگیر و جهت تحقیقات و بازجویی به یگان انتظامی دلالت داده شدند.
 

نجفی گفت : پس از بازجویی های فنی و بررسی سوابق مشخص گردید چندین بار توسط پلیس تحت عناوین و جرائم مرتکب شده اعم از سرقت ، زورگیری ، شرارت و ... دستگیر و روانه زندان گردیده اند که پس از آزادی مجدد از زندان مجددا به تکرار اعمال مجرمانه پرداخته اند.
 

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد : خرم آباد شهری با مردمانی اصیل و فرهنگی غنی است و محل ناامنی برای ارتکاب اعمال مجرمانه افراد بزهکار است و هر کس بخواهد مرتکب اعمال خلاف قانون و هنجار شکنی شود پلیس بصورت مقتدرانه و با قاطعیت تمام در مقابل آنها خواهد ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز