غلامرضا چنگیزیان به عنوان رئیس هیات باستانی لرستان انتخاب شد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۴:۳۱
کد خبر: ۲۵۳۶۴۸
غلامرضا چنگیزیان به عنوان رئیس هیات باستانی لرستان انتخاب شد
مجمع انتخاب ریاست هیات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای لرستان در سالن اجتماعات اداره‌ی کل ورزش و جوانان با حضور رئیس فدراسیون غلام‎رضا چنگیزیان پایان یافت‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از  لرستان، در این مجمع که با حضور فرهاد طلوع‎کیان رئیس فدراسیون، علی‎رضا باقری کارشناس امور مجامع فدراسیون‎ها، علی‎یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و سایر اعضای مجمع برگزار شد، غلام‎رضا چنگیزیان با کسب 14 رأی برای چهار سال به‎عنوان رئیس این هیئت برگزیده شد.

قبل از شروع رأی گیری، طاهرپور دیگر کاندید رئیس هیئت ورزش‎های زورخانه‎ای و پهلوانی لرستان کناره‎گیری کرد و چنگیزیان همه آرای مأخوذه را کسب کرد. وی برای بار دوم است که به عنوان رئیس این هیئت انتخاب می‎شود.

رئیس فدراسیون در این مجمع گفت: زورخانه مسجد دوم است و جا دارد تشکر کنم از آقای نظری سرپرست این هیئت که واقعاً در مدت سرپرستی‎اش بسیار خوب عمل کرد.

طلوع‎کیان ادامه داد: وی با خلوص نیت در این مسیر مقدس کار کرد و امروز شاهد هستیم که در برگزاری مجمع هیچ مشکلی پیش نیامد و در نهایت آرامش برگزار شد.
در این مراسم از پیشکسوتان و افتخارآفرینان ورزش‎های زورخانه‎ای لرستان تجلیل به‎عمل آمد.

این مجمع در حالی برگزار شد که آذرماه سال قبل مجمع انتخابات هیئت ورزش‎های زورخانه‎ای و پهلوانی لرستان نیز برگزار و اکبر سهیلی با 9 رأی به‎عنوان رئیس هیئت انتخاب شد و غلام‎رضا چنیگیزیان نیز 6 رأی داشت اما بعد از مدت کوتاهی و جابجایی در رأس فدراسیون این انتخابات باطل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز