مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان گفت:

شرکت شیر پگاه لرستان، توجه ویژه ای به مسائل محیط زیست دارد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۲:۵۳
کد خبر: ۲۵۵۶۲۷
شرکت شیر پگاه لرستان، توجه ویژه ای به مسائل محیط زیست دارد
در صنایع شیر به ویژه شرکت شیر پگاه لرستان، توجه به محیط زیست به خوبی درنظر گرفته شده است و شرکت شیر پگاه لرستان در خصوص مصرف گاز به حد استاندارد استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، بهروز یاراحمدی ظهر امروز در جشنواره انرژی و محیط زیست لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: توجه به محیط زیست و بهینه مصرف کردن حامل‌های انرژی از جمله اولویت‌های شیر پگاه لرستان است که این خود باید فرهنگسازی شود.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان گفت: ایمنی و سلامت محصول، نقطه تمایز صنایع پگاه شیر لرستان است. 

ایمنی و سلامت محصول، نقطه تمایز صنایع پگاه شیر لرستان است

وی عنوان کرد: صنایع شیر پگاه ایران به عنوان بزرگترین شرکت صنایع لبنی خاورمیانه نه به دنبال سود بلکه به دنبال تعهد اجتماعی، اخلاق‌مداری و مسئولیت‌پذیری است و به دنبال خط مشی اصلی خود، سلامت و ایمنی مردم را از اهداف اصلی خود می‌داند.

یاراحمدی با اشاره به اینکه امروز یک بحث قوی در بازار رقابت استراتژی تمایز است، ادامه داد: نگاه به همه موضوعات و تمایزها از سیاست‌های شرکت‌های رهبر است، زیرا شرکت‌های رهبر به دنبال این هستند که با فروش یک محصول به ارزش خود اضافه کنند، این در حالی است که شرکت شیر پگاه در سطح کلان و استان نیز به دنبال بالا بردن ارزش‌های خود در بین شرکت‌های دیگر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: استراتژی تمرکز و ارزان‌قیمت بودن محصول از دیگر استراتژی‌های مورد توجه شرکت‌های رهبر است که نقطه تمایز صنایع پگاه شیر ایران، ایمنی و سلامت محصول است و به همین منظور هیچ‌گونه مواد افزودنی استفاده نمی‌شود و این برای ما یک افتخار بزرگ است.

مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان تصریح کرد: مسائل زیست‌محیطی امروز به اصلی‌ترین دغدغه بشر تبدیل شده است زیرا معضل ریزگردها، بیماری‌های ناشی از آلودگی‌های آب، هوا و ... محیط‌زیست را به خطر انداخته‌اند، بنابراین شرایط امروز یک زنگ خطر است و اگر ما به فکر محیط زیست نباشیم در آینده بلایای زیادی بر سر محیط زیست کشور و استان می‌آید.

یاراحمدی اضافه کرد: امروز در صنایع شیر به ویژه شرکت شیر پگاه لرستان، توجه به محیط زیست به خوبی درنظر گرفته شده است به گونه‌ای که در ا ین شرکت عملیات‌های خوبی در خصوص انرژی به ویژه برق و گاز صورت گرفته و شرکت شیر پگاه لرستان در خصوص مصرف گاز به حد استاندارد استفاده می‌کند، این در حالی است که مصرف آب این شرکت در گذشته چهار برابر حد استاندارد خود بوده است، اما امروز کمی بیشتر از حد استاندارد استفاده می‌شود، زیرا توجه به محیط زیست و منابع طبیعی را جدی گرفته‌ایم و شرکت پگاه لرستان قانونمدار است و به دنبال قانون‌گریزی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز