فرمانده انتظامی خرم آباد:

سارقان کابل مخابراتی در خرم‌آباد دستگیر شدند

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۲۰:۳۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۸۳۴
سارقان کابل مخابراتی در خرم‌آباد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 3 سارق و كشف 12 فقره کابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 3 سارق و كشف 12 فقره کابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، سرهنگ حسین نجفی گفت‌: در پی چندین فقره سرقت کابل مخابرات در خرم‌آباد، ماموران این فرماندهی با تلاش موفق به شناسایی مخفی‌گاه سارقان شدند.

وی عنوان داشت‌: عوامل انتظامی این شهرستان طی 2 عملیات منسجم و از پیش طراحی شده، 3 سارق را دستگیر كرده و به یگان انتظامی انتقال دادند. نجفی اظهار داشت: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 12 فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف كرده و مقادیری كابل برق مسروقه از آنان كشف شد. كشف 118 فقره سرقت در خرم‌آباد فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 37 سارق و كشف 118 فقره انواع سرقت طی 14 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام كارهای اطلاعاتی و رصد جرائم در طول 14 روز گذشته‌، موفق به دستگیری 37 سارق و کشف 118 فقره انواع سرقت شدند.

وی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده دارای سوابق کیفری متعدد می‌باشند‌، بیان داشت‌: سرقت‌های کشف شده شامل، خودرو و لوازم خودرو، موتورسیكلت، منزل، كابل، مخابراتی، كیف‌قاپی و متفرقه می‌باشند. کشف 8 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در بروجرد فرمانده انتظامی بروجرد از کشف 8 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی 20 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ علی‌رضا دلیری در تشریح طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت در بروجرد گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی در 20 روز گذشته سال جاری موفق شدند یك دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف نمایند.
 
وی افزود‌: در این مدت 5 فقره کیف قاپی، 34 فقره محتویات داخل خودرو، 6 فقره منزل، 6 فقره اماکن شخصی، یك فقره احشام، 4 فقره مغازه و 54 فقره سایر سرقت‌ها کشف و 38 نفر متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های پاک‌سازی و انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت فرمانده انتظامی کوهدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمدصادق رستمی‌مرادی گفت‌: به منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و همچنین برخورد با مراکزی که باعث تجمع افراد اراذل و اوباش شده بودند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت در ادامه بیان داشت‌: در این طرح 4 واحد قلیان‌سرا فاقد مجوز پلمپ و 55 عدد قلیان جمع‌آوری شد. رستمی اظهار داشت: دراین راستا 20 دستگاه موتورسیکلت مزاحم نیز توقیف و روانه پاركینگ شد.

این مقام مسوول در پایان تصریح كرد‌: پلیس خادم مردم بوده و با توجه به نزدیک شدن پایان سال طرح‌های انتظامی از قبیل، پیش‌گیری از سرقت، کنترل سارقان سابقه‌دار، برخورد با مزاحمین خیابانی و ... در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان اینترنتی رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری 2 سارق اینترنتی كه با فریب 2 شهروند مبلغ 3 میلیون ریال از حساب آنان برداشت كرده بودند، خبر داد.
 
سرهنگ فرهاد ابدال‌چگنی گفت: در پی دریافت 2 فقره پرونده مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر‌مجاز مبلغ 3 میلیون ریال از حساب بانكی 2 شهروند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس فتا لرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا شهرستان‌های كوهدشت و خرم‌آباد با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط مال‌باختگان، سرانجام 2 متهم را شناسایی و دستگیر كردند.

رئیس پلیس فتا استان اظهار داشت‌: سارقان پس از مواجه با دلایل و شواهد به برداشتغیر‌مجاز 3 میلیون ریال از حساب بانكی شهروندان اعتراف كردند. ابدال‌چگنی به شهروندان توصیه كرد: شماره حساب و رمز دوم كارت بانكی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند‌.

ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سال 94 در لرستان شروع به کاركرد با نزدیک شدن روزهای پایانی سال و فرا رسیدن نوروز 94 و آغاز سفرهای نوروزی، ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان لرستان با صدور دستورالعمل‌هایی، اقدامات اولیه و اجرایی خود را شروع کرد.
 
سرپرست پلیس راهور استان لرستان با بیان این خبر گفت: استان لرستان با داشتن جاذبه‌های طبیعی و قرار گرفتن در کریدور شمال - جنوب و محورهای ترانزیتی همواره در روزهای نخستین سال پذیرش حجم بالایی ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان می‌باشد. سرهنگ منوچهر مرادی ادامه داد‌: جهت ایجاد امنیت سفر و اعطای تسهیلات و امکانات برای میهمانان نیاز به همکاری ادارات، سازمان‌ها، نهادهای دولتی و دست اندرکار این مقوله می‌باشد که از ماه گذشته این هماهنگی با همت استانداری لرستان با تشکیل جلسات ویژه پی‌گیری شده است.

وی اظهار داشت‌: جهت ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات استان، مانور مشتركی با حضور کلیه اعضاء در 23 اسفندماه برگزار می‌شود. این مقام مسوول خاطرنشان كرد: ادارات مرتبط نیز نسبت به تکمیل نواقص و کمبود تابلوهای راهنمای مسیرهای مربوطه در سطح استان لرستان اقدامات لازم را عمل می‌آورند. پلیس در ارائه خدمات بهتر باید به كار خود علاقه و ایمان داشه باشد.
 
فرمانده انتظامی استان لرستان در بازدید از انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت‌: پلیس خدمت‌گزار همواره باید در جهت حاکمیت نظم و امنیت در جامعه گام بر دارد و به کار خود علاقه و ایمان داشته باشد. سردار محمد قنبری صبح امروز به همراه جانشین، رئیس بازرسی و دیگر مسوولان انتظامی استان، ضمن بازدید از كلانتری 15 خرم‌آباد و اداره حقوقی استان، اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط در امور از سوی پلیس باعث تسهیل و پیشرفت در کارها و خدمت‌رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان می‌شود و از طرفی رضایت‌مندی شهروندان را از عملکرد این نیرو فراهم می‌کند که به تبع آن همکاری مردم با پلیس بیش‌تر می‌شود‌.

وی همچنین با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، افزود‌: زمانی که مردم جهت رفع مشکلات‌شان به یگانی مراجعه می‌کنند‌؛ ماموران باید سنگ صبور آن‌ها باشند و در حل مشکلات آن‌ها نهایت دقت و سرعت را در کارها سرلوحه خود قرار دهند‌. فرمانده انتظامی لرستان خاطر‌نشان کرد: کمبود امکانات نباید باعث شود که در انجام صحیح ماموریت‌ها کوتاهی کنیم چرا که با حداقل امکانات باید حداکثر خدمات‌رسانی و بهره‌دهی را داشته باشیم تا مدیریت جهادی در نیروی انتظامی محقق شود. قنبری احصاء نواقص و رفع مشکلات محیط خدمتی کارکنان در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان به خصوص در ایام پایان سال و نوروز 94 را از اولویت‌های کاری پلیس استان عنوان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز