معاون وزیر ورزش وجوانان در سفر به لرستان:

سفر معاون وزیر ورزش به لرستان/ ارتقاء جایگاه ورزش قهرمانی و همگانی در لرستان اولویت اصلی ماست

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۹۳۶۴
سفر معاون وزیر ورزش به لرستان/ ارتقاء جایگاه ورزش قهرمانی و همگانی در لرستان اولویت اصلی ماست
دكتر غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای سفری دوروزه شب گذشته وارد خرم اباد شد.
 دكتر غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای سفری دوروزه شب گذشته  وارد خرم اباد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، دكتر غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان شب گذشته  در اولین روز سفر به لرستان ، از چند ایستگاه‌ ورزش صبحگاهی و همگانی شهر خرم اباد بازدید كرد. 
وی سپس در دیدار با استاندار لرستان در ارتباط با وضعیت ورزش لرستان وکمک به بهبود ورزش همگانی وقهرمانی دیدار کرد واستاندار لرستان هم قول مساعد داد در ارتقاء جایگاه ورزش لرستان اداره کل ورزش وجوانان استان را یاری دهد. 

وی سپس با حضور در مجموعه سوارکاری شهرستان خرم آباد وخانه ژیمناستیک آن ضمن بازدید از این اماکن ورزشی قول مساعد داد در ارتباط با مزایده خود سرانه شرکت تجهیز وتوسعه اماکن ورزشی که این مجموعه را به مبلغ 26میلیارد ریال برای فروش وتغییر کاربری به مزایده گذاشته با وزیر ورزش در میان گذاشته ومانع از فروش این مجموعه ورزشی وتاریخی که در حقیقت به عنوان یک میراٍث ماندگار ورزشی برای استان محسوب می شود از مزایده آن جلوگیری شود.
وی افزود: استان لرستان  یكی از استان‌هایی است كه برنامه‌های متنوعی در زمینه ورزش همگانی دارد و از پتانسیل خوبی نیز در این زمینه برخوردار است.
شعبانی بهار اضافه كرد: برنامه ورزش همگانی و ورزش برای همه را از ۱۱ مردادماه در ۷ استان كشور به صورت آزمایشی شروع كرده‌ایم و یكی از این استان‌ها، استان لرستان است. حتماً بازخورد گزارش‌هایی كه در طول این سفر به دست من می‌رسد را در برنامه های آینده خود مدنظر قرار خواهیم داد تا در ورزش خانواده‌ها به خصوص ورزش بانوان شاهد توسعه بیشتر باشیم.
گفتنی است، معاون وزیر ورزش وجوانان صبح امروز به همراه دکترعزیز پورمدیر کل ورزش وجوانان لرستان والهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت ورومشگان از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز