رییس هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی:

ورزش جانبازان و معلولان نیازمند حمایت همه جانبه است

۱۳۹۱/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۵۴۷
ورزش جانبازان و معلولان نیازمند حمایت همه جانبه است
ابراهیم نصیری گفت: موفقیت در رشته جانبازان و معلولان نیازمند حمایت جدی مسوولان استانی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اراک، رییس هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: موفقیت در رشته جانبازان و معلولان نیازمند حمایت جدی مسوولان استانی است.
 
ابراهیم نصیری ظهر دیروز در مجمع انتخابی رییس هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی که با حضور رییس فدراسیون در اراک برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 17 ورزشکار و 7 مربی جانباز و معلول استان در سطح تیم‌‌های ملی حضور دارند که با توجه به استعداد بالای ورزشکاران استان در این رشته نیازمند حمایت جدی مسوولان هستیم.

وی تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان همواره در مسابقات مختلف داخلی و خارجی مدال‌های رنگارنگی کسب کرده و موجب افتخار جامعه ورزش استان شده‌اند.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی سه رشته جدید در سال جاری خاطر نشان ساخت: با پیگیری‌‌‌های انجام شده امسال سه رشته تنیس با ویلچر، والیبال ساحلی و تیراندازی بانوان در اراک راه‌اندازی شد که امید می‌رود شاهد موفقیت ورزشکاران این رشته‌ها در مسابقات مختلف باشیم.

نصیری تاکید کرد: رشته جانبازان و معلولان بیش از سایر رشته‌ها نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان و مدیران بخش صنعت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: تعامل هیات‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان امری ضروری است که روسای هیات‌ها باید به این مهم توجه کنند.

سعید ملکی افزود: خوشبختانه هیات جانبازان و معلولان استان از جمله هیات‌های موفق استان بوده که حضور بیش از 24 نفر از ورزشکاران و مربیان این رشته در سطح ملی گواه این ادعا است.

وی با اشاره به تک کاندیدا بودن نصیری در این مجمع گفت: در سال جاری چندین مجمع مختلف ورزشی در استان برگزار شده و هیات جانبازان و معلولان تنها هیاتی است که مجمع آن با یک کاندیدا برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: کسب 16 رای از مجموع 16 رای اعضای مجمع کار را برای ریاست هیات بسیار سخت کرده است که امید می‌رود آقای نصیری بتواند با برقراری تعامل و همکاری با پیشکسوتان، ورزشکاران و اعضای هیات وظیفه خود را به نحو احسن به انجام برساند.

در این مجمع ابراهیم نصیری با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر ریاست هیات جانبازان و معلولان استان مرکزی را بر عهده گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز