مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد

۳۵۰ عنوان برنامه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۵۵۳
۳۵۰ عنوان برنامه ورزشی در استان مرکزی برگزار می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 350 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اراک، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 350 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سعید ملکی در نشست اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: با تشکیل ستاد دهه مبارک فجر استان اداره ورزش و جوانان مسوولیت کمیته ورزش و جوانان این ستاد را بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت دهه مبارک فجر برنامه‌های این کمیته باید با نشاط‌تر و با کیفیت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و اعضای کمیته باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را به منظور برپایی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تلاش به منظور افزایش زمینه حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر را از مهم‌ترین اهداف این کمیته عنوان کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های دهه فجر علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه موجب آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد و باید مورد توجه قرار گیرد.

ملکی افزود: در دهه مبارک فجر برگزاری بیش از 350 عنوان برنامه در دستور کار قرار گرفته است که به صورت تخصصی در دو بخش جوانان و ورزش برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این برنامه‌‌ها که شامل برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌های مختلف به منظور آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی است، از 20 تا 30 بهمن‌ماه در سطح شهرها و روستاهای سراسر استان برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این ایام توجه به کیفیت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها موضوع مهمی است که باید مورد توجه مدیران و برگزار کنندگان قرار گیرد.

ملکی همچنین بر ضرورت تشکیل کمیته ارزشیابی و نظارت بر مسابقات و روابط عمومی کمیته ورزش و جوانان تاکید کرد.
 
در این نشست نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته ورزش و جوانان همچون دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری اراک، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، سپاه و سایر دستگاه‌های عضو به ارایه برنامه‌‌های خود در دهه فجر پرداختند.
 
ملكی توضیح داد: كمیته ورزش و جوانان استان به عنوان یكی از 26 كمیته دهه فجر استان در دو بخش تخصصی شامل ورزش و جوانان فعالیت می‌كند.

مدیر كل ورزش و جوانان استان مركزی یادآور شد: با توجه به شعار امسال در مورد اقتصاد مقاومتی صرفه جویی باید سرلوحه امور ورزشی و تربیت بدنی قرار گیرد و بیشتر از تولیدات داخلی استفاده شود.
 
ملكی عنوان كرد: ساخت و تولید وسایل ورزشی مانند توپ سبک تاكرا و طناب مخصوص از اقدامات مطلوب ورزشكاران استان مركزی در رسیدن به خودكفایی و رقابت با اجناس خارجی است.
 
معاون هماهنگ كننده سپاه روح الله استان مركزی نیز در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، باید در تمامی زیر بخش های جامعه، مورد توجه باشد.

سرهنگ پاسدار'محسن گلشن زاده' افزود: حكومت دینی و اسلامی در ایران با توجه به درایت‌ها و برنامه ریزی‌هایی كه در سال‌های گذشته انجام داده زبانزد دنیای شرق و غرب است و این روند باید از سوی همه مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار كرد: مربیان رسالت خطیری در فرهنگ سازی و آگاهی رساندن به ورزشكاران دارند و می‌توانند آن‌ها را در سوق دادن به سوی محور اقتصاد مقاومتی یاری دهند.

معاون هماهنگ كننده سپاه روح الله استان مركزی بیان كرد: بنیاد تعاون بسیج شركتی است كه در راستای تولید و تشكیل تعاونی‌ها دخیل بوده و قادر به پراخت 150 میلیون ریال تسهیلات در راستای توسعه تولیدات داخلی است.
 
سرهنگ پاسدار گلشن زاده اضافه كرد: همچنین به بانوان شاغل در حوزه مشاغل خانگی نیز تا سقف 30 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه داده می‌شود.
 
وی، فضاسازی مناسب ورزشگاه‌ها، برگزاری نشست‌های فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدای ورزشكار و تشكیل اردوهای جهادی را از برنامه‌های بسیج ورزشكاران استان مركزی در ایام دهه فجر را عنوان كرد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز