مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

۶۱۳ سالن ورزشی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۲:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۰۸۱
۶۱۳ سالن ورزشی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند
سعید ملکی در نشست خبری خود به مناسبت هفته ورزش و جوانان از فعالیت 613 سالن ورزشی در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست خبری خود به مناسبت هفته ورزش و جوانان از فعالیت 613 سالن ورزشی در استان مرکزی خبر داد.
 
سعید ملکی ضمن تبریک هفته ورزش و جوانان گفت: در هفته ورزش و جوانان بالغ بر 300 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان، کار تعاون و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می شود.

وی گفت: تجلیل از مربیان و ورزشکاران اخلاق مدار و مروجین فرهنگی، دیدار جامعه ورزش و جوانان با استاندار و شورای اسلامی شهر اراک و مسابقات ورزشی کارمندان دولت از جمله مهمترین برنامه های هفته ورزش و جوانان است.

وی همچنین به وضعیت ورزش همگانی شهرستان اراک نیز اشاره کرد و گفت: در سالیان گذشته تلاش شده است که از منطقه دره گردو به عنوان پایلوت ورزش همگانی در شهرستان اراک استفاده شود که هم اکنون نیز پیشرفت های خوبی در این منطقه صورت گرفته است ولی به‌دلیل مشکلات مالی پیشرفت طرح های عمرانی در این منطقه شیب کند دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ادره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این نشست خبری ضمن اشاره به برنامه های این معاونت در هفته ورزش و جوانان گفت: از جمله برنامه های شاخص معاونت فرهنگی و امور جوانان می توان به برگزاری جشنواره اخبار ورزش و جوانان با نام پژواک طراوت، برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ورزشی و همچنین دیدار با خانواده های شهدا اشاره کرد.

ابوالفضل حاج کریم گفت: بعد از ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی 14 مؤسسه مردم نهاد در استان مرکزی ثبت شده است که در این مدت تلاش شده است با واگذاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی به این مؤسسات از ظرفیت های جوانان صاحب فکر استان استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز