همزمان با هفته درختکاری؛

دوچرخه سواران اراکی با کاشت نهال به استقبال بهار رفتند

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۸:۰۸
کد خبر: ۱۷۱۷۳۰
دوچرخه سواران اراکی با کاشت نهال به استقبال بهار رفتند
همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری قریب به 50 دوچرخه سوار اراکی با کاشت نهال در محوطه پردیس دانشگاه اراک به استقبال بهار رفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک؛ همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری قریب به 50 دوچرخه سوار اراکی با کاشت نهال در محوطه پردیس دانشگاه اراک به استقبال بهار رفتند .

در این برنامه که به صورت مسابقه برگزار شد کاروان دورچرخه سوران با طی مسیر میدان شریعتی اراک تا پردیس دانشگاهی به صورت گروهی اقدام به کاشت نهال کردند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه این برنامه و در گفتگو با خبرنگاران برگزاری این برنامه را در راستای تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان برای ترغیب آحاد مردم به درختکاری و احیاء طبیعت عنوان کرد و گفت: این اداره کل علاوه بر این برنامه، مسابقات، همایش های پیاده روی خانوادگی ،همایش ماهیگیری و همایش های محیط زیستی دیگر از همین دست را در طول سال جاری اجرا کرده است.
 
سعید ملکی افزود: علاوه بر برنامه های برگزار شده توسط این اداره کل و هیات های ورزشی وابسته در طول سال، ویزه برنامه هایی برای هفته درختکاری در نظر گرفته شده که همین مسابقه دوچرخه سورای، حضور ورزشکاران در مراسم درختکاری 16 اسفند و همکاری در برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی به مناسبت پاسداشت مقام شهدا گوشه هایی از این ویزه برنامه هاست.
 
نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان مرکزی نیز برگزاری این مسابقه را فرهنگ سازی در راستای ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به درختکاری و حفظ منابع طبیعی عنوان کرد. در پایان این برنامه فرهنگی ورزشی به 11 نفر از دوچرخه سواران شرکت کننده به قید قرعه جوایز 2 میلیون ریالی و نفیس اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز