امام جمعه موقت اراک در تجمع انقلابی مردم اراک:

خواصی که خط خود را مشخص نکرده‌اند، ضد ولایت فقیه‌اند

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۲۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۷۶
خواصی که خط خود را مشخص نکرده‌اند، ضد ولایت فقیه‌اند
الهامی نیا در تجمع انقلابی مردم اراک گفت: اگر کسی به لحاظ فکری و عملی زیر پرچم ولایت فقیه باشد با نظام است و هرکس که نباشد ضد خون شهدا و ضد ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک، مردم انقلابی اراک در تجمعی که صبح امروز جهت محکومیت فتنه گران و ابراز برائت از منافقین در میدان شهدا تشکیل داده بودند، ضمن محکوم کردن اعمال ننگین فتنه گران در 22 بهمن خواستار برخورد با عوامل به ظاهر پنهان و حامی اصلی فتنه گران شدند.

در این تجمع حجت الاسلام الهامی نیا با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به حوادث جاری در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: وجه مشترک همه نهضت های منطقه اسلام و قرآن است.

وی با اشاره فرمایش امام خمینی(ره) ابراز داشت: این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین و قرن خون بر شمشیر است. یک روز محمد رضا، یک روز صدام و یک روز هم مبارک از قدرت پایین آمدندو در آینده زورگویان دیگری به زیر کشیده می شوند.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه ولایت اصل دین است، اظهار داشت: بدون ولاین دین پا نمی گیرد.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان امروز جمهوری اسلامی 32 سال تمام عرصه ها را با افتخار پشت سر گذاشت و به دنیا اعلام نمود که ما می توانیم در آستانه هزاره سوم میلادی حکومتی را با پرچم الله، محتوای دین و قانون اساسیبرخاسته از شریعت برپا کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایش امام (ره) در 5 اردیبهشت 1358، گفت: امیدوارم که ملت و دولت های اسلامی به خود بیایند و با کنار گذاشتن تفرقه ها و هواهای نفسانی، قدرتی مافوق قدرت های عالم به دست آورند. آن روز بچه های لبنان و فلسطین پیام امام(ره) را گرفتند و در جنگ های 33 روزه و 22 روزه پیروزشدند.

وی ادامه داد: روز پیروزی؛ تحول درونی این ملت،توجه به خدا، توجه به سید الشهدا(ع) و قدرت ایمان بود.

الهامی نیا در خصوص حوادث 25 بهمن نیز اظهار داشت: در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که مردم ایران، مصر تونس و... همه در مقابیل استکبار ایستاده اند، عده ای آشوب گر می آیند و مرتکب این اعمال می شوند.

وی تصریح کرد: هیچ شخص، هیچ روحانی غیر مجتهد، هیچ سیاستمداری جز ولایت فقیه لیاقت محوریت و رهبری ندارد. اگر ولایت فقیه نباشد، هر کس باشد طاغوت است و این سخن امام و حرف اسلام است. اگر قرار است ولایت فقیه نباشد اصلا برای چه انقلاب کردیم؟

الهامی نیا با اشاره به صراحت سران استکبار از جمله وزیر خارجه آمریکا در اعلام حمایت های مالی و سیاسی از فتنه گران به کمک 100 میلیون دلاری آمریکا به اغتشاش گران اشاره کرد و خطاب به فتنه گران گفت: وقتی انگلیس و آمریکا از شما حمایت می کنند شما مرده سیاسی هستید.

وی با اشاره به راهپیمایی سراسری ملت ایران پس از نماز جمعه فرداتاکید کرد: این ملت از قوه قضاییه می خواهد که به محاکمه و کیفر اعمال ننگین این افراد بپردازد.

این کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی گفت: رهبر تیزبین انقلاب فرمودند که فتنه گران اصلی در خارج از ایرانند و اینها سر پل هستند.

وی افزود: برخی خواص هنوز پس از چند ماه هنوز ساکتند و صریحا خط خود را مشخص نکرده اند. اگر کسی به لحاظ فکری و عملی زیر پرچم ولایت فقیه باشد با نظام است و هرکس نباشد ضد خون شهدا و ضد ولایت فقیه و ضد اسلام است.

الهامی نیا ادامه داد: این افراد باید صریحا موضع خود را مشخص کنند یا ما از شورای عالی امنیت ملی می خواهیمکه سرنخ ها، سرپل ها و عقبه ها را پیگیری کند.

وی با اشاره به تحصیل 4 هزار آقا زاده در انگلستان، لبراز داشت: اینها با ویژه خواری مشروع و غیر مشروع از جمهوری اسلامی به آنجا رفته اند و در حقیقت انگلیس دارد با این کار علیه انقلاب، علیه نهضت جهانی اسلام و علیه اسلام سرباز تربیت می کند.

الهامی نیا افزود: ما از مجلس شورای اسلامی، از شورای عالی امنیت ملی و از مجلس خبرگان می خواهیم که به مساله آقازاده ها رسیدگی کنند.

سخنان حجت الاسلام الهامی نیا که در برخی مقاطع با شعارهای انقلابی و پر حرارت مردم مورد استقبال قرار می گرفت با دعا به پایان رسید و پس از یکی از اساتید دانشگاه اراک قطعنامه تجمع انروز را قرائت نمود.

در این قطعنامه که در8 بند تنظیم شده بود، ضمن تاکید بر محوریت ولایت فقیه و پشتیبانی از آن، وحدت و ایمان را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانسته و بر بصیرت به عنوان شاخص و معیار جهت گیری صحیح در خط امام و انقلاب اسلامی تاکید شده است.

این بیانیه هم چنین بااشاره به حوادث 25 بهمن می افزاید: اگر انگشت اشاره ولایت به حرکت درآید، عزم و اراده پولادین این ملت قهرمان، طومار ننگین این معدود فتنه گران را برای همیشه از روی زمین بر می چیند و به زباله دان تاریخ می سپارد.

قطعنامه این تجمع بااشاره به زمان طولانی سپری شده و فتنه ها و نقشه های آشوب گران از قوه قضاییه خواستار رسیدگی فوری به پرونده فتنه گران و اشد مجازات آنان شده و تصریح نموده است: اگر دستگاه قضا تعلل کند مردم خودشان راسا وارد عمل خواهند شد و اقدام مقتضی را به اجرا خواهند گذاشت.

پس از قرائت قطعنامه جمعیت حاضر با سردادن شعارهای «الله اکبر»،«خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و هم چنین شعارهایی علیه حامی اصلی فتنه گران در داخل کشور، تاکید کردند که فتنه تمام نشده و همیشه باید در مقابل فتنه گران هوشار بود.

لازم به ذکر است در خلال برنامه بیانیه هایی از سوی دانشجوبان دانشگاه های استان مرکزی و برخی جریان های سیاسی از جمله مجمع اندیشه و و حدت اسلامی در بین جمعیت توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز