به مناسبت دهه مبارک فجر؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اراک برگزار شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۷:۵۲
کد خبر: ۲۶۰۵۹۳
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اراک برگزار شد
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پارک آزادی اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار برنا از اراک همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پارک آزادی اراک برگزار شد.
 
این همایش فرهنگی ورزشی که به مناسبت دهه فجر و روز ملی ورزش همگانی برگزار شد،از ساعات اولیه روز و با مشارکت و حضور زنان، کودکان، جوانان و افراد میانسال با چهره های گشاده و با برنامه های شاد و سلامت محور آغاز شد.
 
شرکت کنندگان در این همایش با سردادن شعارهای انقلابی و سرودهای دفاع مقدس یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
 
اجرای حرکات نمایشی از سوی رزمی کاران هیات جودو استان مرکزی، طناب زنی، اجرای آهنگ های محلی، مسابقه های دارت و روپایی و قرعه کشی از برنامه های جنبی این همایش بود.
 
رییس هیات ورزش همگانی استان مرکزی در حاشیه این همایش گفت: توسعه ورزش همگانی برای ایجاد سلامتی، نشاط و ارتقای سلامت در جامعه ضروری است
نصرالله نان بده» افزود: اشاعه الگوهای مناسب در راستای توسعه ورزش همگانی در استان مرکزی با توجه به شیوه زیست شهری وسبک زندگی آپارتمان نشینی ضروری است .

وی اضافه کرد: کسانی که به ورزش روی می آورند دارای جسم و روح سالم هستند و ضریب گرایش آنان به انواع ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.
 
همچنین همایش دوچرخه سواری نیز روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در حد فاصل میدان شهدای اراک تا پارک آزادی این شهر برگزار شد.

نظر شما