حجت‌الاسلام حسینی در جمع دانشگاهیان اراک:

شناخت پوشش‌ها و موضع گیری شفاف‌، راه مقابله با نفوذی‌هاست

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۴:۰۰
کد خبر: ۴۱۵۲
شناخت پوشش‌ها و موضع گیری شفاف‌، راه مقابله با نفوذی‌هاست
معاون موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان انواع پوشش های افراد نفوذی گفت: شناخت پوشش‌ها و موضع‌گیری شفاف راه مقابله با نفوذی هاست‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از اراک، در همایش «جریان شناسی فتنه در ایران» که به همت کانون دانشگاهیان استان مرکزی در دانشگاه اراک برگزار شد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی معاون موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به شعار جامعه مدنی که در دوران سازندگی و اصلاحات مطرح می شد، اظهار داشت: بر خلاف آنکه ادعا می شد منظور از جامعه مدنی همان مدینه النبی است؛ هدف کنار زدن دین از جامعه و سکولار کردن جامعه بود.
 
وی افزود: جامعه مدنی برگرفته از سقیفه بود نه غدیر.

حسینی در ادامه به جزوه "زیست سلیمانی "میر حسین موسوی و کتاب "از دیکتاتوری تا دموکراسی "جین شارپ اشاره کرد و گفت: این کتاب جین شارپ شامل 198 روش نافرمانی مدنی است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در جنگ نرم دشمن به دنبال نفوذی هاست و به استناد سخنان خود جین شارپ، روشنفکرمآبان همان نفوذی ها و جاده صاف کن های غرب هستند.

حسینی با بیان بخش هایی از کتاب " ایجاد شبکه مسلمانان میانه رو " مقصود غرب را از مسلمانان میانه رو، تعهد به اصول غربی از جمله دموکراسی دانست و اظهار داشت: این سخنان غربی ها عین حرف آقای هاشمی رفسنجانی است که مشروعیت سیاسی را از طریق مردم و آرای انتخاباتی می داند.

معاون موسسه امام خمینی (ره ) دموکراسی غرب را مقابل خواست خداوند عنوان و تاکید کرد: اسلام عالی ترین مرتبه آزادی و دموکراسی را دارد.

وی تصریح کرد: فساد امروز نتیجه سازماندهی 20 سال پیش است.

حسینی درباره راه های نفوذ عناصر دشمن و مقابله با نفوذی ها نیز اظهار داشت: نفوذی ها با شعار حق می آیند، چون اگر با اصل خود و شعار باطل بیایند کنار زده می شوند. پس وظیفه ماست که پوشش ها را بشناسیم و با شفافیت موضع گیری کنیم تا از نفوذ عناصر دشمن جلو گیری کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که پرچم امام حسین (ع) را در روز عاشورا آتش زدند اراذل و عوامل اجرایی فتنه بودند، به طرح این سوال پرداخت که رهبران این عوامل چه کسانی بودند و افزود: حماسه 9دی نتیجه پوست اندازی اهل باطل بود که نفاق را روشن کرد.

حسینی با اشاره به برخی رویدادهای صدر اسلام و بیان سوابق درخشان افرادی چون طلحه و زبیر گفت: طلحه از جانبازان اسلام و زبیر از بستگان و معتمدان اهل بیت بود.
زبیر یکی از چهار نفری بود که برای تشییع جنازه حضرت زهرا(س) دعوت شد. او پس از امام علی(ع) وصی حضرت زهرا(س) بود، اما پسر منحوسش وی را از ولایت و اهل بیت(ع) جدا کرد .

این استاد حوزه و دانشگاه به ذکر سوابق شمر بن ذی الجوشن و جانبازی وی در رکاب امام علی (ع)اشاره کرد و گفت: دلیل انتخاب عمر بن سعد برای جنگ با امام حسین(ع) لیاقت های نظامی وی نبود چون اساسا وی فرمانده نظامی نبود.

وی افزود: یزید عمر بن سعد را به دلیل وجهه دینی، داشتن مقام روحانی، انتساب به صحابه بودن پدرش، داشتن بیش از 7 مسجد در کوفه و امثال آن انتخاب کرد. امروز هم می بینیم که افرادی چون کدیور می گویند که جمهوری اسلامی را باید از طریق آخوندها شکست داد.

حسینی سوابق انقلابی، تقدس ظاهر، وابستگی به شخصیت های مهم، شعارهای جذاب و امثال آن را از مصادیق پوشش عنوان کرد که دشمن از طریق اینها عناصر خود را در جبهه حق نفوذ می دهد.

حسینی تاکید کرد: اگر دشمن شناس نباشیم حتی اگر امیر المومنین(ع) هم رهبر جامعه باشد، اهل دنیا خواسته هایشان را به ایشان تحمیل می کنند.

معاون موسسه امام خمینی (ره ) تصریح کرد: این فتنه ادامه خواهد داشت و چه بسا پیچیده تر و متنوع تر شود.

وی افزود: راه نجات، ولایت و اطاعت محض از آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز