مسوول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اراک

دانشجویان برای شركت در امتحان می‌توانند از اعتكاف خارج شوند

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۰۴
دانشجویان برای شركت در امتحان می‌توانند از اعتكاف خارج شوند
بر اساس اعلام برخی مراجع، دانشجویانی كه علاقه‌مند به شركت در مراسم اعتکاف هستند، می توانند به حكم ضروت جهت شركت در امتحان از اعتكاف خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازاراک ،حسن جیریایی، مسوول ستاد اقامه نماز دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: بر اساس اعلام برخی مراجع، دانشجویانی كه علاقه‌مند به شركت در مراسم اعتکاف هستند و در روزهای اعتکاف امتحانات ترم آنهاست می توانند به حكم ضروت جهت شركت در امتحان از اعتكاف خارج شوند.  

وی افزود: مراسم اعتكاف امسال با تاریخ برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان هم‌زمان شده است.

وی تصریح كرد: به دلیل هم‌زمانی ایام اعتكاف سال‌جاری با امتحانات دانشجویان، استقبال از این مراسم نسبت به سال‌های گذشته كمتر است.

جیریایی بیان داشت: بر اساس اعلام مراجع دانشجویانی كه علاقه‌مند به شركت در این مراسم بوده و از طرفی مجبور به حضور در جلسات امتحانی هستند می‌توانند به حكم ضروت جهت شركت در امتحان از اعتكاف خارج شده و پس از پایان امتحان به اعتكاف بازگردند.

وی افزود: بر این اساس سرویس ایاب و ذهاب جهت سهولت در رفت‌ و آمد این دانشجویان توسط ستاد اقامه نماز دانشگاه در محل برگزاری مراسم تدارك دیده خواهد شد.

مسوول ستاد اقامه نماز دانشگاه‌ آزاد اسلامی اراك در خاتمه محل برگزاری اعتكاف برادران را مسجد امام علی(ع) كوی بعثت عنوان كرد و افزود: محل برگزاری اعتكاف خواهران هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز