طی حکمی از سوی دکتر عباسی؛

مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۸۰۳۱
مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد
با حكم محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، احمد سعادتمند به‌عنوان مدیركل جدید ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندان به نقل از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان مازندران، سیداحمد رسولی نژاد معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در مراسم تودیع ومعارفه مدیركل ورزش و جوانان مازندران گفت: بی توجهی به سند دار كردن زمین‌های اهدایی مردم به سازمان تربیت بدنی در گذشته و وزارت ورزش و جوانان، موجب صدور احكام قضایی و لزوم پرداخت جریمه ای بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال شد.

رسولی نژاد اظهار داشت: به عنوان نمونه از ابتدای سال تاكنون 20 نفر از كسانی كه مدعی مالكیت بخش هایی از زمین مجموعه ورزشی آزادی تهران هستند از وزارت ورزش و جوانان شكایت كردند كه به دلیل در اختیار نداشتن سندی برای ارائه كردن به دادگاه، با احكام قضایی مبنی بر پرداخت جریمه روبه رو شدیم.

وی بیان داشت: با توجه به حجم سنگین پرونده‌های موجود در دادگاه‌های كشور علیه وزارت ورزش و جوانان، برای آزاد سازی تمام زمین‌های اهدایی و بدون سند، نیازمند اعتبار هزار و 700 میلیارد تومانی هستیم كه در آن صورت می‌توانیم به در اختیار گرفتن قطعی زمین‌ها، سالن‌ها و دیگر مكان‌های ورزشی خود امیدوار باشیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: با هدف جلوگیری از بروز مشكلات بیشتر، مكان های جدید ورزشی در كشور ساخته نخواهد شد و اولویت اصلی ما در وزارتخانه، تكمیل طرح های نیمه تمام است.

رسولی نژاد ادامه داد: با توجه به بودجه تعریف شده برای وزارت ورزش وجوانان كه حدود 470 میلیارد تومان است، در صورت ثابت ماندن هزینه‌ها، تكمیل طرح‌های ورزشی كشور تا ده سال دیگر به طول خواهد انجامید كه بهبود این شرایط، نیازمند حمایت بیشتر مجلس در افزایش اعتبارات است.

وی گفت: بودجه ای كه كارشناسان بودجه وزارت ورزش برای امسال به مجلس پیشنهاد كردند، رقمی معادل 4 هزار و 500 میلیارد تومان بود كه این رقم به بیش از یک دهم تقلیل یافت.

وی به شرایط مطلوب ورزش مازندران اشاره كرد و گفت: كسب مدال‌های متعدد ورزشكاران این استان در رقابت‌های متعبر آسیایی، جهانی و المپیک، قابل تقدیر و افزایش این توانمندی‌ها، نیازمند برنامه ریزی و تلاش بیشتر است.

مدیركل جدید ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم بر ادامه روند قهرمان پروری در استان تاكید كرد و گفت: با برنامه ریزی‌های علمی و مدون، حركت چرخ ورزش مازندران در رسیدن به افتخاران بیشتر را شتاب بیشتری خواهیم داد .

احمد سعادتمند اظهار داشت: باید تلاش كنیم مازندران را به استانی برتر و شاخص در رشته‌های مختلف ورزشی تبدیل كنیم كه رسیدن به این هدف بزرگ با توجه به توانمندی موجود در استان، دور از ذهن نیست.

در پایان این مراسم از زحمات ‌نصرالله پریچهره ‌تقدیر و ‌احمد سعادتمند ‌به سمت مدیركل جدید تربیت بدنی مازندران منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز