مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبرداد

پیگیری پروژه‌های ورزشی سفر مقام معظم رهبری در شهرستان‌های نوشهر و چالوس

۱۳۹۱/۱۰/۱۱ - ۱۰:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۰۲۳۶
پیگیری پروژه‌های ورزشی سفر مقام معظم رهبری در شهرستان‌های نوشهر و چالوس
سعادت‌مند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از پیگیری پروژه‌های ورزشی سفر مقام معظم رهبری در شهرستان‌های نوشهر و چالوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، سعادت‌مند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به همراه علی نژاد رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل و جمعی از مهندسان ناظر این اداره و کوچکی مسوول بازرسی اداره کل سفر یکروزه‌ای به شهرستان‌های نوشهر و چالوس جهت بررسی و بازدید از پروژه‌های عمرانی در این دو شهرستان انجام دادند.
 
در این بازدید و پیگیری‌ها که احمدی لاشکی نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس و فرمانداران این دو شهرستان نیز حضور داشتند، سعادت مند از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های عمرانی ورزشی شهرستان‌های نوشهر و چالوس قرار گرفت.
 
سعادتمند در گفت‌وگویی با خبرنگار ما گفت: به‌دلیل اهمیت پیگیری پروژه‌های ورزشی سفر مقام رهبری به شهرستان‌های نوشهر و چالوس تصمیم گرفتیم در منطقه حاضر شویم و از نزدیک در جریان امور اجرایی و موانع و مشکلات اجرایی طرح قرار گیریم.
 
وی افزود: پروژه استادیوم فوتبال 5000 نفری چالوس که یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است، خوشبختانه با همکاری و پشتکار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور، در مرحله تجهیز و فعال سازی کارگاه قرار دارد و ما نیز در بازدید امروز طی سخنانی که با سرپرست کارگاه و نماینده پیمانکار داشتیم از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور مدت زمان اجرای پروژه را 30 ماه اعلام کردند.

سعادتمند در مورد این پروژه که نظارت آن به‌عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز به‌همراه دیگر مسوولان استانی و شهرستانی و با کمک وزارتخانه و نمایندگان مجلس از هر گونه تلاشی برای تسریع در ساخت و بهره برداری این پروژه که هدیه مقام معظم رهبری به جوانان شهرستان نوشهر است، دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار علاوه بر مدیرکل و نماینده مجلس، فرماندار، بخشدار و جمعی از مسوولان شهرستان نوشهر نیز حضور داشتند.

همچنین به‌اتفاق جمه مذکور از پروژه سالن‌های ورزشی طبقاتی چالوس نیز بازدید به‌عمل آمد. این پروژه ورزشی در 3 طبقه و شامل سالن‌های کشتی، بدنسازی و ژیمناستیک به‌عنوان اولین سالن طبقاتی ورزشی در استان مازندران بوده و با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد است.

سعادتمند ضمن تشکر از پیمانکار مربوطه در حسن انجام امور، ابراز امیدواری کرد در سالجاری مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سعادتمند همچنین در سفر به شهرستان چالوس از حضور در جمه مسوولان بخش مرزن آباد خبر داد و افزود: در جلسه‌ای با حضور احمدی لاشکی نماینده مجلس و فرماندار چالوس، بخشدار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در مورد افتتاح نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش مرزن آباد بحث و تبادل نظر گردید.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین گفت: مسوولان شهرستانی و بخش برای تعبیه مکان و امکانات اداری جهت استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش مرزن آباد اعلام آمادگی کردند و مقرر شد پس از یک نشست کارشناسی در صورت انجام تعهدات مسوولان منطقه در دهه مبارکه فجر اعلام آمادگی نمایندگی ورزش و جوانان در بخش مرزن آباد افتتاح شود.

در ادامه سفر مدیرکل به شهرستان نوشهر عزیمت کرد و با فرماندار و مسوولان شهرستان در ارتباط با تملک زمین مورد نظر جهت اجرای پروژه ساخت استادیوم 5000 نفری نوشهر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بحث و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که احمدی لاشکی نماینده مجلس نیز حضور داشت قرار شد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور نمایندگان و کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای استان و مهندسان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد رفع مشکلات تملک زمین مورد نظر تشکیل شود.

سعادتمند همچنین گفت: مقرر شد از سوی فرماندار نوشهر نسبت به در نظر گرفتن 2 قطعه زمین مناسب برای اجرای این طرح در صورت عدم تملک زمین مورد نظر جاری، اقدام گردد تا اعتبارات مربوطه به موقع جذب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه حضور در شهرستان نوشهر از پروژه‌های خانه ژیمناستیک نوشهر، زورخانه نوشهر و زمین فوتبال روستای نجارده نیز بازدید کرد و گفت: این پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند و قرار است در ایام الله دهه مبارک فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

سعادتمند در پایان از زحمات و تلاش‌های ترکاشوند و همکاران ایشان در ساخت اماکن ورزشی در سراسر شهرستان‌های استان مازندران تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز