مدیركل ورزش و جوانان مازندران:

فوتبال مازندران به قابلیت رسیدن به سطح اول فوتبال كشور را دارد

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۲۲:۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۹۲۸
فوتبال مازندران به قابلیت رسیدن به سطح اول فوتبال كشور را دارد
احمد سعادتمند گفت: فوتبال مازندران به قابلیت رسیدن به سطح اول فوتبال كشور را دارد.

احمد سعادتمند مدیركل ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: فوتبال مازندران به دلیل برخورداری از بازیكنان مستعد و با انگیزه، قابلیت رسیدن به سطح اول فوتبال كشور را دارد و از هیچ حمایتی برای رسیدن به این هدف دریغ نخواهیم كرد. 

با هدف تقویت روحیه بازیكنان و ایجاد انگیزه برای رسیدن به پیروزی‌های بیشتر، مبلغ 200 میلیون ریال به برخی از تیم‌های استان پرداخت شد تا این تیم‌ها در ادامه رقابت‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیشتر به مصاف حریفان بروند.
 
وی بیان داشت: تیم‌های استقلال ساری، شموشک نوشهر، پیام بابل، پارس نوین چالوس و استقلال لموک، تیم‌های بهره مند شده از این كمک مالی هستند.

مدیركل ورزش و جوانان مازندران افزود: مبلغ 30 میلیون ریال به تیم استقلال ساری حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال كشور، 50 میلیون ریال به هر یک از باشگاه‌های شموشک نوشهر، پیام بابل و پارس نوین چالوس در لیگ دسته سوم فوتبال كشور و همچنین 20 میلیون ریال به استقلال لموک قائمشهر كه قهرمان لیگ برتر فوتبال استان شد اختصاص یافت.
 
پیش از این نیز، اداره كل ورزش و جوانان مازندران به باشگاه‌های صنعت ساری، نساجی مازندران، سایپا شمال و راه ساری مساعدت مالی انجام داده بود.

نظر شما