دبیر نخستین سمینار تخصصی شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی:

سمینار شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی، به میزبانی ساری برگزارمی‌شود

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۹۱۹
سمینار شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی، به میزبانی ساری برگزارمی‌شود
محمد کاوان الیاسی از برگزاری نخستین سمینار تخصصی شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی با هدف تغییر فرهنگ تبلیغات انتخاباتی در ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در مازندران محمد کاوان الیاسی از برگزاری نخستین سمینار تخصصی شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی با هدف تغییر فرهنگ تبلیغات انتخاباتی در ساری خبر داد.

وی افزود: در آستانه چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی برای نخستین بار در کشور سمینار تخصصی با محوریت تغییر فرهنگ تبلیغات انتخاباتی با حضور کاندیداهای شورای اسلامی برگزار می‌شود.

الیاسی تصریح کرد: این سمینار با حضور تیمی متشکل از برجسته‌ترین اساتید علم بازاریابی سیاسی و تبلیغات استراتژیک در قالب کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس و سخنرانی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بهره‌گیری از تجربیات گذشته و نکات مثبت اجرای روش‌های نوین تبلیغاتی در جوامع مدنی توسعه‌یافته در راستای رسیدن به اهداف، جزیی‌ترین تا کلی‌ترین حرکات، گفتارها و روش‌های تبلیغی را از سوی کاندیداها و ستادهای انتخاباتی مورد بررسی قرار داده و شرکت‌کنندگان را با دنیای نو و تامل‌برانگیزی از مدل‌های بهینه و اخلاق‌محور تبلیغ انتخاباتی آشنا می‌کند.

الیاسی، اعتلای فرهنگ تبلیغات اسلامی، به روزرسانی آداب تبلیغ سیاسی با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیره امام راحل، نهادینه کردن بیش از پیش اخلاق انتخاباتی مبتنی بر فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در میان رقبا، شناخت روش‌های کم‌هزینه و کاربردی در تبلیغات و افزایش راندمان در جلب آرا عمومی، نسبت به روش‌های قدیمی جاری در تبلیغات انتخاباتی را از اهداف این سمینار دانست.

وی تصریح کرد: بر این اساس در این سمینار بر آموزش شیوه‌های نوین و تاثیرگذار تبلیغات برای اعضای شورا و نیز تغییر روش‌های تبلیغاتی از سیستم سنتی به روش‌های مدرن مدنظر تاکید شده و به همه ابعاد تبلیغات و اطلاع‌رسانی از جمله چگونگی سخنرانی کردن انتخاباتی، لبخند زدن، روش‌های انتخاب شعارهای انتخاباتی، ارتباط با اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، بانوان، روشنفکران و افراد سنتی جامعه، روش‌های برگزاری گردهمایی انتخاباتی و چگونگی مدیریت ستاد انتخاباتی، چگونگی تاثیرگذاری بر مردم و بسیاری موارد دیگر پرداخته می‌شود.

همراه با این سمینار، کنفرانس‌های علمی مدیریت شهر الکترونیک، مدیریت توسعه شهری، مدیریت بحران و اقتصاد شهری نیز در نظر گرفته شده که به شرکت‌کنندگان گواهینامه و مدرک معتبر اهدا می‌شود.

سمینار تخصصی شیوه‌های نوین تبلیغات انتخاباتی، فروردین ماه سال آینده در ساری برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز