دادستان ساری؛

بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه نقشه‌ها و کید دشمنان را برملا می‌سازد

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۸۲۷
بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه نقشه‌ها و کید دشمنان را برملا می‌سازد
حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری گفت :‌بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه نقشه ها و کید دشمنان را برملا می سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در نشست مسئولان قضایی، امنیتی و اجرایی با اشاره به ماه رجب و ایام البیض گفت: یکی از فرصت‌های معنوی و ارزشمند و از جمله نسیم‌های الهی که هر سال به‌ سوی بندگان می‌وزد، ماه رجب است، امید كه توفیق بهره برداری از این ایام پر فضیلت را داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: به فرموده بزرگان، بعد از توحید خدمت به مردم بالاترین عبادت است و مطمئنا قدم هایی كه درراه تامین امنیت مردم برداشته می شود ارزش آن كمتر ازعبادت در این ایام نیست.

دادستان ساری با اشاره به صف آرایی دشمن در جهت ایجاد ناامنی و ناآرامی در انتخابات تصریح کرد: بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه نقشه ها و کید دشمنان را برملا می سازد.

وی به چهار شاخصه اصلی در امر انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره كرد و گفت: اولین شاخصه مشارکت حداکثری مردم است که باید تلاش کنیم این مهم محقق گردد تا ابعاد داخلی و بین المللی آن فراهم شود.
 
دادستان مرکز استان مازندران دومین شاخصه را سلامت انتخابات عنوان کرد و افزود: این امر همکاری همه داوطلبان و طرفداران را می طلبد.
 
وی امنیت انتخابات را سومین شاخصه نامید و خاطرنشان کرد: امنیت یک مساله زیربنایی در زندگی انسان است که در انتخابات به عنوان یک شئون زندگی اجتماعی بیشتر نمود پیدا می کند که این رسالت مهم و حساس بر اساس قانون انتخابات بر عهده دستگاه های امنیتی و ناظر است.
 
جعفری رقابت سالم را چهارمین شاخصه در راستای انتخابات مطلوب برشمرد و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا یک رقابت سالم و سازنده ایجاد شود تا امور اجرایی کشور به دست یک انسان متعهد ومتقی سپرده شود.
 
وی در پایان خواستار برگزاری نشست فصلی مسولان قضایی،امنیتی و انتظامی شد.

نظر شما