فرمانده سپاه ناحیه آمل در گفت‌وگو با برنا:‌

انتخابات ۲۴خرداد حماسی‌ترین مشارکت سیاسی مردمی در تاریخ ایران اسلامی شد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۰۸۴
انتخابات ۲۴خرداد حماسی‌ترین مشارکت سیاسی مردمی در تاریخ ایران اسلامی شد
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات همراه با رشد و بالندگی سیاسی، به خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، سرهنگ مسلم مسلمی افزود: جمهوری اسلامی ایران با شرایط ویژه و حساس سیاسی و اقتصادی در حالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برگزار می کند که شرایط آن با دوره های گذشته فرق دارد وباید بنا به فرموده مقام معظم رهبری و در تحقق شعار امسال، حماسه آفرینی ملت ایران با حماسه سیاسی خلق شود.

وی با بیان اینکه، حضور گسترده مردم در انتخابات روز24خردادماه، تمام دسیسه ها و ترفندهای دشمن را خنثی خواهد کرد، ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات همراه با شعور، رشد و بالندگی سیاسی، مبنای خلق حماسه ای در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل همچنین گفت: همه آحاد ملت ایران تعهد دارند تا رئیس جمهور بر اساس شاخص های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری انتخاب کنند و با قرار دادن نامزدهای ریاست جمهوری در کنار این شاخص ها به آنها نمره داده و نمره بالاتر را انتخاب کنند.

سرهنگ مسلمی با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور باید بر اساس شاخص های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری صورت بگیرد، تصریح کرد: همه افراد باید با تفکر رای خود را به نامزد اصلح داده و رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: امروز برخی شعار رابطه با آمریکا را سر می دهند، وقتی که امروز ایران در جایگاه پرقدرتی قرار دارد، اگر این کار را انجام دهیم جهان به ما می خندند، هرچند مقام های آمریکایی در چندین نامه به رهبری عجز خود را نشان داد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل یادآورشد: همه ملت باید رئیس جمهوری انتخاب کنند که استکبار ستیز و قانونمدار بوده و وعده های داده شده به مردم را عملی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز