به گزارش برنا از مازندران

نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران اعلام شد

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۱۵۶
نتایج آرای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران اعلام شد
رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد : نتیجه انتخابات میان دوره ای مجلس تنكابن، رامسر و عباس آباد تا ساعاتی دیگر اعلام می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، هادی ابراهیمی رییس ستاد انتخابات استان طی نشست خبری، تعداد آرای ماخوزه را یك میلیون و 869 هزار و 709 نفر اعلام كرد و گفت: از این تعداد یك میلیون و 814 هزار و 158 رای صحیح است.

وی میزان مشاركت مازندرانی در انتخابات را 90 درصد اعلام كرد و گفت: تعداد آرای حسن روحانی در مازندران یك میلیون و 80 هزار و 727 رای، محمد باقر قالیباف 282 هزار و 862 رای، سعید جلیلی 178 هزار و 318 رای، علی اكبر ولایتی 159 هزار و 60 رای، محسن رضایی 92 هزار و 518 رای و محمد غرضی 20 هزار و 673 رای اعلام می گردد.

ابراهیمی میزان مشاركت واجدین شرایط رای دادن در ساری را بیش از 85 درصد اعلام داشت و تصریح كرد: بیشترین میزان مشاركت در بین شهرستان های مازندران به ترتیب مربوط به سوادكوه، سیمرغ و عباس آباد می باشد.

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینكه نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به زودی اعلام می شود، تصریح كرد: نتیجه انتخابات میان دوره ای مجلس تنكابن، رامسر و عباس آباد تا ساعاتی دیگر اعلام می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز