با حضور معاون عمرانی استاندار

دو طرح عمرانی در شهرستان میاندرود افتتاح شد

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۱۸۴
دو طرح عمرانی در شهرستان میاندرود افتتاح شد
ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان میاندرود و ساختمان دهیاری روستای قندار خیل با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان میاندرود و ساختمان دهیاری روستای قندار خیل با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران به بهره برداری رسید. سید عیسی هاشمی حیدری، معاون عمرانی استاندار مازندران دراین مراسم اظهار داشت: امسال و در هفته دولت36 پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 1.5میلیارد تومان افتتاح می شود.
وی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنرو هفته دولت افزود: آنها دلبسته واقعی به نظام و انقلاب بودند و منافقین هم این امر را برنتافتند.
معاون عمرانی استانداری مازندران شرایط منطقه را حساس دانست و گفت: امروز استکبار مرحله به مرحله خود را به تقابل با تظام اسلامی نزدیک می کند و البته این امر اجتناب ناپذیر است چرا که حق و باطل در جایی با هم در گیر خواهند شد.
وی به تحقیر قدرت و جایگاه اسراییل در منطقه اشاره کرد و گفت:امروز و بیش از هر زمان دیگری دشمنان به دنبال تضعیف عقبه های فکری و ایمانی ملت ایران و امت اسلام هستند که ایجاد فتنه در کشورهای خاورمیانه و از جمله مصر و سوریه نیز در همین راستا است.
هاشمی تصریح کرد:ملت عزیز ایران همواره با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از گردنه های سخت گذر کرده است و امروز هم با نگاه و حرکت در مسیر منویات رهبر انقلاب بر دشمنان پیروز خواهیم بود.
معاون عمرانی استانداری مازندران روستاها را مبدا نگاه آرمانی جامعه مدنی دانست و تاکید کرد:جهت رسیدن به جامعه جهانی باید با ارائه الگوی مناسب و با دخیل کردن اراده مردم در اداره روستا به این مهم دست یافت.
وی بر بلوغ فکری وضعیت شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت:امروز و با روی کار آمدن شوراهای دور چهارم بلوغ ارادی و فکری در اداره روستا و شهر تبلور یافته است و اشتباه در اداره جامعه قابل قبول نیست.
هاشمی شوراها را برآمده از نظرات،نیازها و رای مردم دانست و ابراز داشت:شوراها باید با در نظر گرفتن وضعیت موجود روستا و همچنین با نگاه آرمانی و توسعه انتظاری در راستای پیگیری مطالبات مردم حرکت کنند.
وی به 3200 روستای شناسنامه دار در مازندران اشاره کرد و گفت:نزدیک به 2400روستای بالای 20خانوار در استان داریم که ما توانستیم در دورترین نقاط استان حداقل راه های دسترسی مناسب ایجاد کنیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه برنامه ای توسعه وضعیت موجود در برنامه بودجه سال 92 گنجانده شده است افزود: برنامه توسعه انتظاری مردم هم که علاقمند به توسعه مورد نظر خود برای استفاده بیشتر از امکانات و بهبود وضعیت رفاه نسبی هستند باید مورد توجه قرار گیرد تا از مهاجرت به شهرها کاسته شود.
احداث ساختمان دهیاری قندارخیل در سال 1389 آغاز شده است که در دوطبقه با اعتبار 30 میلیون تومان در 140 مترمربع احداث شده است.قندارخیل از روستاهای بخش گهرباران است که پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما