معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

انجمن صنفی کارگری راهنمایان تور گردشگری مازندران رسما آغاز به کار کرد

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۸:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۲۲۲
انجمن صنفی کارگری راهنمایان تور گردشگری مازندران رسما آغاز به کار کرد
نخستین مجمع عمومی ،˝انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری مازندران˝ با تصویب اساسنامه در حضور نماینده اداره کار رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،با تشکیل نخستین مجمع عمومی ،"انجمن صنفی کارگری راهنمایان گردشگری مازندران" با تصویب اساسنامه در حضور نماینده اداره کار رسما آغاز به کار کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام خبر فوق گفت: از این پس تمامی لیدرهایی که در کلاس های آموزشی مربوطه شرکت کرده و گواهی پایان دوره دریافت نمودند و کسانی که دارای کارت لیدر تور از سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری هستند عضو این انجمن خواهند بود.

حسین باقری سکونت در استان مازندران را یکی از شروط اصلی عضویت در این انجمن برشمرد و افزود:انجمن صنفی کارگری تور لیدرها انجمنی حقوقی است که به درخواست خود اعضا و پیگیری سازمان برای ارتقا سطح کمی و کیفی و مطالبات اجتماعی جامعه تور لیدرهای استان مازندران تشکیل شد.

وی یادآور شد: از راهنمایان درخواست شده برای گردشگران خارجی ورودی به استان و یا میهمانان خارجی نهادها و دستگاه های مختلف از این انجمن تامین می شود.

معاون گردشگری استان مازندران یکی از مشکلات گردشگری استان را عدم معرفی جاذبه های آن برشمرد و خاطر نشان ساخت: اطلاع رسانی از پتانسیل مازندران وظیفه همه مدیران و دست اندرکاران گردشگری به خصوص تور لیدرها است .

وی گفت :در صورتی که تمامی ظرفیت های گردشگری استان در تمامی حوزه ها اتفاق بیفتد دیگر شاهد تجمع گردشگران در یک مکان خاص نخواهیم بود و باید تشکیل این انجمن را که خوشبختانه به همت پیشکسوتان تور لیدرهای استان به نتیجه رسیده است را به فال نیک گرفت.

گفتنی است: مسعود حسین زاده، اسمائیل گرایلی،مسعود رمضانی فر،محمد جعفری و مرتضی حاجی زاده به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، علی شریفی رضوی و نوید صبوری به عنوان اعضای علل بدل، تهمینه اسدی بازرس اصلی و زینب صیفی به عنوان بازرس علل بدل انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز