فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اعلام كرد

پلیس به دنبال تامین امنیت پایدار است

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۴۳۴۲۴
پلیس به دنبال تامین امنیت پایدار است
سرهنگ ˝اسدالله طبری˝، با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی، مشارکت مردمی را محور تامین نظم و امنیت در جامعه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، سرهنگ "اسدالله طبری" در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شعار نیروی انتظامی در سال جدید اقتدار پلیس در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته در بحث امنیت محلات، محور مشارکت مردمی را در تامین امنیت داشتیم، گفت: امسال هم محور اول شعار ما بحث مردم‌مداری انتخاب شد و بنا داریم این موضوع را در سطح شهرستان نهادینه کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه پلیس افتخاری را ،با همکاری محلات در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کردیم، اذعان داشت: در بحث قانون‌مداری نیز سعی کردیم اجرای قانون در بین همکاران اولویت اول ما باشد.

طبری با اشاره به اینکه در بحث روزآمدی نیز ناجا در سه محور پیگیر است، تصریح کرد: از جمله کارهایی که ناجا در سال‌های اخیر در این خصوص انجام داده، راه‌اندازی پلیس فتا یا فضای مجازی بوده که موضوعاتی نظیر تخلفات اینترنتی، کلاهبرداری و جرائم اینترنتی را بررسی می‌کند.

وی در ادامه به هفته ناجا اشاره کرد و افزود: برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در امام‌زاده ابراهیم(ع)، برگزاری آموزش همگانی اصناف، همکاری با آموزش و پرورش جهت آموزش همگانی در سطح مدارس و ارائه گزارش عملکرد در آخرین روز هفته نیروی انتظامی در مصلی نماز جمعه شهرستان را از مهمترین اقدامات خود در هفته ناجا برشمرد.

نظر شما