به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛

همایش پیوند آسمانی در ساری برگزار شد

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۴۴۵۷۷
همایش پیوند آسمانی در ساری برگزار شد
همایش پیوند آسمانی در ساری به همت اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و از زوج‌های موفق تجلیل به‌عمل آمد.

احمد سعادت مند مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این همایش همزمانی هفته تربیت بدنی را به دهه امامت و ولایت به فال نیک گرفت و عشق و محبت را اساس تحکم و بنیان خانواده ها برشمرد و گفت: نگاهی کوتاه اما عمیق به زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) تمامی مشکلات و موانع سر راه ازدواج را مرتفع خواهد داشت.

سعادت مند بیان داشت: همه چیز در ازدواج باید منطقی اما بسیار ساده و آسان باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ازدواج را نباید خیلی سخت گرفت، افزود: مباحث اقتصادی نباید سنت حسنه الهی را تحت تاثیر قرار دهد و خیلی ها با داشتن انواع ملک و املاک، ویلاو ... ازدواج موفقی نداشته و بعضی ها هم با ازدواج های ساده از تحکم و بنیان بیشتری در خانواده برخوردارند.

سعادت مند عشق و محبت را رمز موفقیت در ازدواج برشمرد و گفت: با اصلاح دیدگاه ازدواج در جامعه، جامعه ای پاک و بی آلایش خواهیم داشت.

در این همایش استاندار مازندران به عنوان سخنران مهمان بود که صندلیش خالی ماند و دکتر نوروزیان روانشناس مسائل اجتماعی نکاتی جالب در رابطه با تحکم خانواده بیان داشت.

همچنین در بخش تجلیل از زوج های موفق دستگاه‌های ورزش و جوانان، حوزه علمیه، تعاون، کار رفاه اجتماعی، بنیاد شهید، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی، اداره کل بهزیستی، بنیاد ملی نخبگان، سایت 14 سکه و دانشگاه تجلیل شد. 

لازم به ذکر است؛ محور انتخاب این زوج ها بر اساس ازدواج سالم و کم هزینه و پایدار، ثبت اختراع، فرزندان موفق شهدا، مدال آوری در المپیاد، ازدواج موفق با وجود محدودیت جسمی، مهریه‌های کم، قهرمانی در ورزش و فعلیت در حوزه جوانان بوده است.

همچنین در این مراسم از دستگاه های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان تبلیغات اسلامی، امور بانوان استانداری و علوم پزشکی در بخش دستگاه های فعال در امر ازدواج و خیرین این حوزه تجلیل شد.

یکی از زوج های موفق در گفت‌وگو با برنا رمز موفقیت خود را بر پایه شناخت و تفاهم در ارزش ها و مسائل خانوادگی برشمردند و گفتند: زوج ها علی رغم اینکه از نظر طبقه اجتماعی در یک سطح قرار دارندباید دایره فکری نزدیک به هم داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز