رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار در گفت‌وگو با برنا خبر داد:

آغاز ساخت یک مجموعه ورزشی استاندارد در جویبار

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۴۶۱۶
آغاز ساخت یک مجموعه ورزشی استاندارد در جویبار
قاسمی گفت: جویبار از معدود شهرستان‌های کشور است که از استادیوم فوتبال محروم است و ما حتما این کار را در جویبار خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار در گفت و گویی اختصاصی با برنا گفت: کشتی جویبار با 3 طلای جهان از دیر باز در سطح جهان مطرح بود و نام گذاری جویبار به عنوان پایتخت کشتی ایران بسیار با ارزش و نشان دهنده جایگاه جویبار در ایران و جهان است.

قاسمی با اشاره به رشد دیگر رشته های ورزشی در شهرستان جویبار افزود: ما نمی توانیم سطح کشتی را پایین بکشیم بلکه دیگر رشته های ورزشی باید تلاش کنند تا به جایگاهی چون کشتی برسند كه البته این رشد را در رشته فوتبال و تکواندو احساس می كنیم.

قاسمی به تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان از اجرای 13 برنامه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در جویبار خبرداد و گفت: این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات کشتی، ژیمناستیک،کوه نوردی، جام فوتسال به نام سردارشهید عالی، والیبال، پیاده روی خانوادگی، مسابقات دوستانه فوتبال و پیاده روی تفریحی است.

وی بیان داشت: فضای ورزشی جویبار در سال 82 برابر 750 متر با 3 سالن ورزشی که 2 سالن مربوط به کشتی بوده اما در سال 90 به 8 سالن افزایش یافت و با اتمام 6 سالن نیمه کاره تعداد این سالن ها جوابگوی ورزش جویبار خواهد بود.

قاسمی با اشاره به برنامه های ورزشی خود در جویبار گفت: تلاش خواهیم کرد تا زمینی برای ساخت استادیوم فوتبال در شهرستان تهیه و ساخت یک مجموعه ورزشی استاندارد را آغاز كنیم.

وی افزود: جویبار از معدود شهرستان های کشور است که از استادیوم فوتبال محروم است و ما سعی داریم این کار را به انجام برسانیم.

قاسمی با ابراز خرسندی از در راس بودن یک مازندرانی در ورزش کشور گفت: دکتر صالحی امیری یک مازندرانی است و نسبت به ورزش مازندران ارق دارد و امیدوارم به عنوان وزیر ورزش سکاندار ورزش کشور شود.

نظر شما