در شعبه مرکزی بانک صادرات شهرستان ساری؛

دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران افتتاح شد

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۸:۲۵:۴۰
کد خبر: ۱۴۵۲۰۸
دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران افتتاح شد
دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران با حضور مسئولان بانک صادرات و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در بانک صادرات شعبه مرکزی شهرستان ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران با حضور مسئولان بانک صادرات و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در بانک صادرات شعبه مرکزی شهرستان ساری افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این ایستگاه مطالعه، عبدالحسین باقری معاون اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ترویج مطالعه مفید بین مردم را از ضروری ترین اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای خواسته مقام معظم رهبری در مورد توزیع کتاب در اماکن پرتردد و جاهایی که مردم به انتظار می نشینند، طرح ایستگاه های مطالعه را در کل کشور به اجرا درآورده است.

وی ایستگاه های مطالعه را سرمایه گذاری فرهنگی برای مردم دانست و ابراز امیدواری کرد این اقدام مقدمه ای برای فراگیر شدن علم آموزی و معرفت افزایی در جامعه باشد.

افکار عضو هیئت مدیره بانک صادرات مازندران نیز این طرح را اقدامی مورد نیاز برای جامعه عنوان کرد و گفت: کتاب مهمترین عنصر فرهنگی یک جامعه متمدن است و اینکه در ایستگاه های مطالعه، کتاب های خوب بطور رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد مسلما نتایج خوب و تاثیرگزاری در فرهنگ عمومی مردم خواهد گذاشت.

در این مراسم آقایان بذرافشان رئیس حوزه بانك های صادرات ساری، رضایی رئیس شعبه مركزی بانك صادرات این شهرستان و تعدادی از مسئولین و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی و بانک صادرات حضور داشتند.

نظر شما