عضو کمیسیون عمران مجلس:

مشکل اصلی ورزش مازندران کمبود اعتبارات لازم است نه مدیریت

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۸۶۴۱
مشکل اصلی ورزش مازندران کمبود اعتبارات لازم است نه مدیریت
دامادی گفت: عده ‌ای با سوء استفاده از اظهاراتم در مورد ورزش مازندران ضمن عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای سعی در تضعیف مجموعه مدیریتی ورزش استان را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران دامادی نماینده مردم شریف شهرستان‌‍های ساری و میاندرود در مجلس گفت: بنده بارها در مصاحبه هایم گفته ام که مدیریت ورزش مازندران با توجه به بضاعت اعتباری و بودجه ای بسیار قوی عمل می کند؛ مشکل حال حاضر ورزش مازندران سعادت مند نیست بلکه نبود اعتبارات لازم برای برنامه های موجود؛ تا جایی که بنده شناخت دارم سعادت مند مدیری با برنامه و مجرب است.

وی افزود: تضعیف مدیری که دارد خوب کار می کند شایسته نست و در هیچ ادبیاتی قابل پذیرش نیست؛ اول باید اعتبار و بودجه لازم در اختیار یک مدیر باشد تا توقع از وی داشت؛ البته مشکل ورزش کشور نیز همین کمبود اعتبار مناسب است.

دامادی خاطر نشان کرد: در روزهایی که وزیر ورزش هنوز تکلیفش مشخص نیست اصلا درست نیست که شایعاتی مبنی بر تغییرات باشد؛ مشکلات موجود به جهت مدیریتی نیست و تلاش باید بکنیم تا با تخصیص اعتبار مناسب مشکلات را با برنامه ریزی صحیح و مناسب رفع کنیم. متاسفانه اعتبارات لازم برای وزارت ورزش بسیار ضعیف است و این عزم در مجلس برای افزایش این بودجه نیز وجود دارد و قطعا با کمک دولت و مجلس میتوان مشکلات بودجه ورزش را در حد امکان مرتفع کرد.

دامادی در رابطه با عضویت سعادت مند در کمیته ورزش مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جای بسیار مهم و بزرگ و حساسی است و معمولا روسای جمهور سابق، وزرای سابق با حکم مقام معظم رهبری به عضویت این مجمع در می آیند و با توجه به انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این سمت مایه بسی افتخار است که مدیری مازندرانی با توجه به سوابق درخشان و توانمندی‌هایش در مجمع تشخیص مصلحت در حوزه تخصصی ورزش به‌عنوان یک عضو موثر اندوخته های مدیریتی و تجارب ارزنده خود را در اختیار مجمع قرار می دهد تا در تصمیم گیری های کلان ورزش کشور مفید واقع شود.

وی افزود: به‌نظر می رسد در حال حاضر باید اختلافات محلی را کنار بگذاریم؛ سعادت‌مند مدیری است مازندرانی و بنده به‌عنوان نماینده مردم مازندران از عمکلرد ایشان راضی هستم و نیازی هم به تعریف و تمجید از هیچ مدیری احساس نمی شود و معتقدم عملکرد هر مدیری خود گواه روشنی بر توانمندی مدیریتی وی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در مورد بداخلاقی برخی از معدود افراد حوزه رسانه در تخریب شخصیت مدیران گفت: نسل جدید گفتمان گرفتن پای دیگران را قبول ندارند و باید دست همدیگر را بگیریم و کمک کنیم تا مشکلات و موانع رفع شود و در جهت تقویت یکدیگر در فضایی با همدلی و وحدت گام برداریم.

دامادی در مورد پتانسیل بالای ورزش مازندران در همه زمینه ها گفت: خوشبختانه از لحاظ نیروی انسانی مستعد در ورزش مازندران سرآمد استان‌های کشور است و بروز و ظهور استعدادهای فراوان در بسیاری از رشته های ورزشی خود موید این ادعا است که خروجی ورزش مازندران خیلی بیشتر از اعتباراتی است که در اختیارش قرار دارد.

نظر شما