مدیرکل بحران استان مازندران اعلام كرد

توزیع مداوم اقلام مورد نیاز مردم غرب استان/ اعزام ۳۹ تیم امدادی از استان‌های همجوار

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۸۶۹
توزیع مداوم اقلام مورد نیاز مردم غرب استان/ اعزام ۳۹ تیم امدادی از استان‌های همجوار
مدیرکل بحران استان مازندران گفت: برای کمک به آسیب دیدگان از برف اخیر 39 تیم امدادی از استان‌های همجوار به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، مدیركل مدیریت بحران استانداری به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته توسط شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای مناطق غرب استان تا روز گذشته خبر داد.

هادی خنجری با اشاره به تشكیل جلسات متعدد شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در شهرهای غرب استان، گفت: از همان ساعات اولیه بارش سنگین برف، تیم‌های امدادی و عملیاتی از هلال احمر، پلیس راه، راهداری، برق، بنیاد مسكن، آب و فاضلاب و مخابرات به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.
 
وی با بیان اینكه شهرستان های معین برای كمک رسانی به شهرهای بحران زده غرب استان تعیین شده اند، گفت: مایحتاج مراكز درمانی غرب استان شامل سوخت، نان، آب، پتو و تعداد 12 خودرو كمك دار توسط دانشگاه علوم پزشكی تامین و به منطقه اعزام شده است.

خنجری همچنین از اعزام 39 تیم امدادی از استان های تهران، گیلان و سمنان به مناطق غرب استان خبر داد و افزود: 8 اكیپ ارزیابی برای احصا و جمع بندی خسارات وارده به اماكن مسكونی به این مناطق اعزام شده اند.

مدیركل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: تاكنون 20 دستگاه خودرو و 272 امدادگر هلال احمر استان به مناطق غرب مازندران اعزام شده اند و بیش از 15 هزار بطری آب معدنی، 43 هزار قرص نان و اقلامی نظیر پتو، چراغ والور و كنسرو مواد غذایی توسط هلال احمر به این مناطق فرستاده شده و در حال توزیع است.
 
وی با اشاره به بازگشایی محور های هراز، كندوان و سوادكوه توسط اداره كل راه و شهرسازی استان، تصریح كرد: اعزام 4 دستگاه تریلی، 10 دستگاه گریدر و ماشین آلات دیگر به همراه 2 دستگاه نمك پاش و توزیع800 تن نمك در محور ساحلی انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز