با حضور استاندار مازندران صورت گرفت؛

تشكیل ستاد بحران در اداره راه و شهرسازی رامسر

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۶۲۹۱۹
تشكیل ستاد بحران در اداره راه و شهرسازی رامسر
با حضور استاندار مازندران، ستاد بحران شهرستان رامسر در اداره راه و شهرسازی این شهرستان تشکیل شد و مشکلات موجود در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، رییس اداره راه و شهرسازی شهرسازی شهرستان رامسر از تشكیل ستاد بحران در این اداره با حضور استاندار و دیگر مسوولان استانی خبر داد.

هادی رمضانی گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و كولاك در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، استاندار مازندران به همراه معاونان خود در محل بحران حاضر شده و نسبت به رفع موانع اجرایی اقدامات درخور توجه ای را انجام دادند.

وی یادآور شد: به جهت تسریع در امور امداد رسانی به مردم شریف منطقه، جلسه ستاد بحران این شهرستان با حضور استاندار در محل اداره راه و شهرسازی رامسر تشكیل كه در این جلسه استاندار مازندران ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ راهداران و اقدامات به‌هنگام آن‌ها برای بازگشایی راه‌های ارتباطی نسبت به تامین سوخت لازم و اضافه کردن تجهیزات و امكانات مورد نیاز جهت ساماندهی به مناطق حادثه دیده دستوراتی را ابلاغ کردند.

رییس اداره راه و شهرسازی رامسر در مورد وضعیت محورهای تحت پوشش این اداره عنوان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی بازه بوده و تردد در آنها برقرار است.

وی از فعالیت شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی در چندین مرحله خبر داد و خاطر نشان ساخت: با توجه به اینكه راهداران سخت كوش مستقر در سطح محورهای مذكور توانستند پس از ساعت ها تلاش و كوشش شبانه روزی محور را بازگشایی کنند، ولی متاسفانه بارش سنگین و مداوم برف و كولاك باعث انسداد محورها از جمله محورهای روستایی بالادست شده، لذا به محض قطع برف و كولاك اكیپ های راهداری مستقر در سطح محورها اقدام به بازگشایی و ایمن سازی محورها می كنند.

رمضانی از حضور موثر استاندار و معاونین كه باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای راهداران شده قدردانی و تصریح کرد: همكاری و تعامل دستگاه های امداد و نجات جاده ای از جمله پلیس راه و هلال احمر و همچنین همدلی و حمایت فرماندار پرتلاش رامسر با مجموعه راه و شهرسازی در مورد اختصاص سه دستگاه لودر برای بازگشایی محورها ستودنی است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرسازی شهرستان رامسر در مورد شرایط محور ارتباطی «جنت رودبار» خاطر نشان ساخت: با توجه اینكه راهداران در چند مرحله با انجام عملیات نمك پاشی و برفروبی محور را بازگشایی کردند، ولی بارش های سنگین باعث انسداد مجدد محور شده لذا پس از مهیا شدن شرایط مناسب، راهداران این اداره نسبت به بازگشایی این محور اقدام می كنند.

نظر شما