رئیس کل دادگستری مازندران:

نیروی انتظامی بازوی پرتوان دستگاه قضایی است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۷۱۸۰۸
نیروی انتظامی بازوی پرتوان دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری استان نیروی انتظامی را بازوی پرتوان دستگاه قضایی دانست و گفت: نیروی انتظامی مورد حمایت دستگاه قضایی است و باید نهایت تفاهم و همدلی بین این دو نهاد باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد در دیدار فرمانده نیروی انتظامی و سایر فرماندهان استان با رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب در ایجاد امنیت و عدالت، خاطرنشان کرد: مشکلات موجود نباید مانع از تلاش و دلسردی در رسیدن به امنیت پایدار در جامعه شود.

وی خواستار تقویت کلانتری ها شد و افزود: در این راستا ضروری است حمایت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی و قضایی صورت گیرد.

این مقام قضایی با بیان این که در بحث پیشگیری اولویت با کاهش جرایم است، تصریح کرد: گرچه کشف جرم از اهمیت برخوردار است، اما تلاش ها باید با اتخاذ تدابیر لازم در پی کاهش وقوع جرایم باشد.

تقوی فرد با هشدار به اخلال کنندگان در نظم و امنیت، گفت: کسانی که با ارتکاب جرایم متعدد بیش از 2 بار به تحمل حبس محکوم شدند، باید در فکر مجازات های متناسب و بازدارنده باشیم.
 
سردار جعفری نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران نیز در این دیدار وظیفه نیروی انتظامی را ایجاد نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی ضابط قوه قضاییه است و تعامل مناسب این 2 نهاد باعث امنیت و همچنین اجرای عدالت می‌شود.

نظر شما