در جلسه بررسی چالش‌های فراروی توسعه بندر نوشهر

معاون استاندار مازندران خواستار توسعه همه‌جانبه بندر نوشهر شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۸۵۲۴۱
معاون استاندار مازندران خواستار توسعه همه‌جانبه بندر نوشهر شد
معاون عمرانی استاندار مازندران خواستار توسعه همه‌جانبه بندر نوشهر شد و گفت: برای برون‌رفت از مشکلات جاری بر سر راه توسعه این بندر باید چاره‌اندیشی شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، علی نبیان، معاون عمرانی استانداری مازندران، در جلسه بررسی چالش‌های فراروی توسعه بندر نوشهر با بیان اینکه بندر قدیمی نوشهر به کل مازندران تعلق دارد خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا دغدغه مردم برای توسعه این بندر به حداقل ممکن برسد.
نبیان افزود: توسعه منطقه منوط به توسعه همه جانبه بندر نوشهر است لذا برای برون‌رفت از مشکلات جاری بر سر راه توسعه این بندر باید چاره‌اندیشی شود.
در این جلسه مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز گفت: نبود پایانه مناسب در سطح شهرستان، بالا بودن کرایه حمل کالا از بندر به بازار هدف در مقایسه با سایر بنادر شمالی، افزایش قیمت تمام شده کالاهای وارده به بندر نوشهر و... از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های فرا روی بندر نوشهر است.
منوچهر تاتینا با اشاره به مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون‌ها در سطح شهر، بر ضرورت احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی و اراضی پشتیبانی بندر تاکید کرد.
 محمدعلی قمی‌اویلی، فرماندار شهرستان نوشهر، نیز در این جلسه اظهار داشت: احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی ضرورتی انکار ناپذیر است که این امر به هر صورت ممکن باید عملیاتی شود.
وی افزود: بالا بودن قیمت تمام شده ورود و خروج کالا به بندر نوشهر سبب بی‌رغبتی تجار شده، ضمن اینکه عدم افتتاح به‌موقع پایانه شهرستان نوشهر سبب بروز مشکلات عدیده اجتماعی گردیده لذا تجدید نظر در بحث حمل و نقل ضروری است.
نظر شما