همزمان با سراسر ایران اسلامی انجام شد

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در جای جای مازندران

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۶۵۷۰
طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در جای جای مازندران
راهپیمایی با شکوه روز قدس با حضور هزاران نفر از مردم روزه دار و علوی استان ولایتمدار مازندران در جای جای این استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در اقصی نقاط استان علوی و ولایتمدار مازندران با هزاران هزاران نفر از اقشار مختلف مردم روزه دار برگزار شد.
مردم مازندران با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در نوار غزه، حمایت خود از مردم مسلمان و روزه دار فلسطین را اعلام کردند.
در ساری، مرکز استان مازندران، هزاران نفر از مردم خداجوی در این راهپیمایی حاضر بودند و آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، به همراه ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، نیز مردم را همراهی می کردند.
آیت الله طبرسی در جمع مردم خداجوی ساری با اشاره به اینکه روز قدس، یادگار و ابتکار امام راحل است، گفت: مردم ما بار دیگر پشتیبانی از مردم مسلمان فلسطین و محکوم کردن صهیونیسم غاصب را اعلام کردند.
امام جمعه ساری با بیان اینکه سازمان ملل و شورای امنیت مرده است، اظهار داشت: گناه مردم فلسطین چیست که از زمین، هوا و دریا مورد حمله قرار می‌گیرند؟
وی با بیان اینکه سران مرتجع دور هم جمع شدند و اسرائیل را در دل و قلب کشورهای عربی قرار دادند، اظهار داشت: امروز آمدیم با مردم فلسطین و غزه همنوایی کنیم و دشمنان قسم خورده اسلام را محکوم می‌کنیم و به دنیا می‌گوییم که این چه وضعیت توحش و تمدنی است که شما دارید.
طبرسی با اشاره به اینکه زنان و کودکان و مردم عادی چه گناهی دارند که مورد حمله قرار گرفته‌اند، افزود: دنیا در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده است.
وی با اشاره به اینکه یهود فقط با مردم غزه مواجه نیست، گفت: یهود با اسلام مواجه است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسلمانان دنیا جمعیت یک میلیاردی هستند، افزود: اگر سران این کشورها از روز ابتدا که امام راحل روز قدس را اعلام کردند، مردم را آزاد می‌گذاشتند که مثل ملت ایران مشت‌ها را گره کنند، اسرائیلی باقی نمی‌ماند.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی است، خاطرنشان کرد: فرانسه، انگلیس، آمریکا و شوروی سابق، بذر اسرائیل را در منطقه کاشتند و سهم خود را هم گرفتند.
طبرسی با بیان اینکه مطمئن هستیم اسرائیل سرنگون می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم این سنت الهی هرچه زودتر به این قوم ستمگر جاری شود و مردم دنیا از شر یهود نجات یابند.
امام جمعه ساری یادآور شد: امنیت ما در سایه‌سار ولایت، وحدت، شیعه بودن و مکتب اسلام است و این نعمت را باید قدر بدانیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز