طاهایی خواستار شد

سهمیه سوخت بخش کشاورزی مازندران ۳برابر شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۳۴۰
سهمیه سوخت بخش کشاورزی مازندران ۳برابر شود
استاندار مازندران در نامه‌ای به معاون عمرانی وزیر کشور نوشت: به نظر می‌رسد سهمیه بخش کشاورزی برای استانی مانند مازندران کافی نباشد و افزایش سهمیه در حد ۳برابر برای این استان مورد درخواست است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران، در نامه ای به ارشادمنش معاون عمرانی وزیر کشور، با اشاره به برخی مشکلات به‌وجود آمده در بخش کشاورزی، به‌ویژه مرغداری ها و گلخانه ها، آورده است: به نظر می رسد تدبیر اتخاذ شده موضوع ابلاغ سهمیه بخش کشاورزی برای استانی همانند مازندران که قطب کشاورزی، دامداری و مرغداری کشور است به هیچ وجه کافی نبوده و افزایش سهمیه در حد ۳برابر برای این استان مورد درخواست است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد زیاد پروژه های آب، برق، گاز، کشاورزی و مسکن مهر در مازندران، افزود: برای گازوییل مصرفی ماشین آلات پیمانکاران پروژه های عمرانی از قبیل دستگاه های حفاری، لودر، بلدوزر، کامیون، کمپرسور، غلطک و... تدبیری اتخاذ نشده که تامین سوخت گازوییل حداقل به قیمت ۱۵۰تومان برای این ماشین آلات مورد درخواست است.

طاهایی ادامه داد: در سال‌های گذشته متولی مشخصی برای بخش حمل و نقل روستایی به‌ویژه در محورهای بالای ۲۰کیلومتر وجود نداشت که برخی مشکلات را برای مردم مناطق کوهستانی این استان به‌وجود آورد.

استاندار مازندران خواستار در نظر گرفتن سهمیه مناسب بنزین و گازوییل و همچنین افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی برای این مناطق شد.

طاهایی در بخش دیگری از این نامه اتخاذ تدابیر لازم برای کامیون ها و دیگر وسایل نقلیه باری و کامیون های حمل زباله را که به صورت یک سر بار فعالیت می کنند مانند کامیون های حمل سیمان، یخچال دار و ... و همچنین برای برخی صنایع کوچک مانند آجرپزی و آجر سفال و... از معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز