رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه

حماسه ۹دی توطئه‌های استكبار جهانی را خنثی كرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۳۳:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۵
حماسه ۹دی توطئه‌های استكبار جهانی را خنثی كرد
عباسی گفت: راهپیمایی روز نهم دی و حضور باشكوه مردم پس از 30سال از گذشت انقلاب اسلامی نشان از هوشیاری و بصیرت عظیم ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، مجید عباسی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به حماسه عظیم مردم ایران در 9دی سال 88، گفت: در سال گذشته دشمن حرکتی بزرگ و از پیش طراحی شده را برای آسیب رسانی و شکاف میان نظام و مردم آغاز کرده بود و برای نیل به هدف شوم و پلید خود با ایجاد فضایی غبار آلود و کدر از نیروهای فریب خورده خود در داخل استفاده کرد.

مجید عباسی با اشاره به جنبه های تبلیغاتی دشمن گفت: در دوران فتنه ماشین تبلیغاتی دشمن آن قدر سر و صدا ایجاد کرد تا فضا برای تشخیص سره از نا سره سخت و پیچیده شود، اما بصیرت رهبر و ملت ایران ادامه حرکت انقلاب نرم دشمن را خنثی و بی اثر ساخت و جلوه دیگری از همت و همبستگی مردم را نمایان ساخت.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز نهم دی و حضور باشكوه مردم پس از 30سال از گذشت انقلاب اسلامی نشان از هوشیاری و بصیرت عظیم ملت ایران بوده و حدیثی از بیعت دوباره با آرمان‌های امام(ره)، ارزش‌های اصیل انقلاب و ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در پایان اظهار امیدواری کرد دشمنان انقلاب و نظام نتوانند بار دیگر با دسیسه و نیرنگ فتنه ای نظیر فتنه های سال گذشته را اجرا کنند.


نظر شما