فرماندار آمل:

اجرای هدفمندی یارانه‌ها ورود ایران به مرحله جدیدی از تحولات‌اقتصادی است

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۷:۰۰
کد خبر: ۲۴۲۷
اجرای هدفمندی یارانه‌ها ورود ایران به مرحله جدیدی از تحولات‌اقتصادی است
یدالله اکبرزاده با اشاره به در جریان بودن طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در كشور، اجرای این طرح را ورود ایران به مرحله جدیدی از تحول اقتصادی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، یدالله اكبرزاده در آیین تجلیل از راهداران نمونه شهرستان آمل در راهدارخانه منظریه جاده هراز با بیان اینكه امامزاده هاشم(ع) و حوزه قبل از آن متعلق به شهرستان آمل است، افزود: برخی در مناطق انتهایی حوزه استحفاظی شهرستان آمل فعالیت‌هایی انجام می‌دهند كه نقض آشكار حریم استان مازندران است.

فرماندار آمل افزود: برابر قانون تقسیمات كشوری حوزه شهرستان آمل تعریف خاص خود را دارد و هر گروهی می‌تواند فعالیت‌های خود را برابر مأموریت‌های محوله در این حوزه انجام دهد اما باید زیر پوشش این شهرستان قرار داشته باشد و برنامه‌های خود را با محوریت رعایت حریم شهرستان آمل انجام دهد.

وی با اشاره به اینكه حوزه استحفاظی شهرستان آمل از دماوند، امامزاده هاشم(ع) و مسایل مربوط به كوهنوردی آن متعلق به استان مازندران است، تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و طرح‌های موجود در این حوزه باید با نام شهرستان آمل و رعایت حریم آن صورت گیرد.

فرماندار آمل همچنین با اشاره به در جریان بودن طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در كشور، اجرای این طرح را ورود ایران به مرحله جدیدی از تحول اقتصادی دانست و اظهار داشت: گروه‌های بسیاری برای ناكارآمد جلوه دادن این طرح برنامه‌ریزی كرده بودند اما طرح تحول اقتصادی به خواست مردم و با همكاری آنها در حال اجرا است.

اكبرزاده با اعلام اینكه دنیا از به هم ریختگی اقتصادی رنج می‌برد، افزود: اقتصاد ایران با اجرای طرح تحول اقتصادی دوران با ثباتی را تجربه خواهد كرد.

وی در پایان با بیان اینكه دولت در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برنامه‌های مهمی در طرح تحول اقتصادی دارد، گفت: مردم باید در نظارت‌های دولت بر اجرای این طرح همكاری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز