اتمام حجت استاندار مازندران با مدیران استان:

تمامی اعتبارات تخصیص یافته باید جذب شود

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۲۶۳۹
تمامی اعتبارات تخصیص یافته باید جذب شود
استاندار مازندران از حضور همه جانبه همه اقشار مردم، ائمه جمعه، مدیران، علما، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی شكوهمند 22 بهمن قدردانی كرد.
ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مراسم گرامیداشت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پرشكوه ارزیابی و از حضور همه جانبه همه اقشار مردم، ائمه جمعه، مدیران، علما، روحانیون و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در راهپیمایی شكوهمند یوم الله 22 بهمن قدردانی كرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، وی دهه فجر امسال را فرصتی مغتنم برای ارایه دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید توصیف كرد و خاطرنشان ساخت: افتتاح 1385 پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از 640 میلیارد تومان، نشانگر عزم دولت برای آبادانی مازندران است.
استاندار با اشاره به گزارش عملكرد مطلوب ارایه شده از سوی رئیس جمهور در ایام الله 22 بهمن، گفت: آمار ارائه شده در خصوص كاهش تورم و تقویت فضای كسب و كار، نشانگر این است كه ظرفیت ها و امكانات خوبی در داخل كشور برای پیشرفت وجود دارد.
فلاح به حضور وزیر كشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران طی این ایام اشاره كرد وعنوان داشت: در حوزه زیرساخت های ارتباطات اقدامات موثر و خوبی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در استان صورت گرفته كه باید از این زیرساخت ها در راستای تقویت اشتغال فارغ التحصیلان بهره گیری نمود.
استاندار مازندران گفت: وزیر كشور از حضور پرشكوه مردم در صحنه، تلاش مدیران و فضای همدلی و تلاش حاكم بر استان اظهار خشنودی نمود و بر تداوم این فضا در جهت توسعه همه جانبه مازندران تاكید كرد.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به زمان باقی مانده از سال 93، بر تداوم پیگیری های لازم در جهت جذب اعتبارات از سوی مدیران كل دستگاه های اجرایی تاكید كرد و یادآور شد: پس از گذشت 11 ماه از سال 93، قابل قبول نیست كه برخی دستگاه های اجرایی به رغم تخصیص اعتبارات، هنوز اجرای بعضی پروژه ها را آغاز ننموده اند.
فلاح بر تشكیل كمیته ای ویژه برای پیگیری این مهم تاكید كرد و اذعان نمود: برای رفع هرگونه مانع و مشكل در اجرای این پروژه ها آمادگی كامل دارم و به صورت منطقه ای ورود خواهم نمود.
وی با اشاره به این كه دستگاه های اجرایی باید اهتمام كنند تا تعهدات ایجاد شده در پایان سال جاری، بیش از تخصیص ها باشد، تصریح نمود: در سال 93 باید تمامی اعتبارات تخصیص یافته جذب شود و برگشت یك ریال از اعتبارات استان به خزانه قابل قبول نیست.
استاندار مازندران با اشاره به این كه سفر مهمانان و گردشگران به مازندران به زودی آغاز خواهد شد، بر فعال شدن همه جانبه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان تاكید كرد و یاد آور شد: فرمانداران و شهرداران در پاك سازی محیطی و زدودن حریم جاده ها از زباله ها و نخاله ها اهتمام جدی نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز