استاندار مازندران

حماسه ۹دی، شكوه تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۸
حماسه ۹دی، شكوه تجدید میثاق ملت با ولایت فقیه بود
استاندار مازندران گفت: حضور حماسی مردم در روز ۹دی سال ۸۸ شکوه تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در آستانه سالروز حماسه تاریخی ۹دی، با تاکید بر حضور حماسی مردم در سالروز حماسه نهم دی، گفت: موج های فتنه با حماسه های باشکوه ملت ایران در دوران های قبل و پس از انقلاب اسلامی منکوب شد.

وی افزود: حضور واقعی ملت ایران در ۹دی ۸۸، بار دیگر توطئه های کوردلان را نقش برآب کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن همواره با استفاده از افراد ناآگاه قصد توطئه افکنی داشته است، افزود: فتنه های دوران پس از انقلاب به برکت روشنگری رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مردم متدین نتوانست به نتیجه مورد انتظار استکبار و استعمارگران دست یابد.

وی از گوهر ولایت فقیه به عنوان هدیه ای ارزشمند برای ملت بزرگوار ایران اسلامی یاد کرد و گفت: مردم مازندران بار دیگر با حضور حماسی و پرشور در سالگرد حماسه ۹دی ۸۸، حماسه ای بی بدیل در تاریخ سی ساله انقلاب خلق خواهند کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه فتنه، جریان دایمی مقابل حق است تصریح کرد: فتنه گران در دوران قبل از انقلاب با ابزار تبعید امام راحل به عراق و ترکیه خواستند اراده ملت ایران را خدشه دار کنند.

طاهایی با بیان اینکه بیداری ملت ایران در آن دوران سبب خلق حرکت عظیم مردمی به رهبری معمار کبیر انقلاب شده اس، خاطرنشان کرد: به برکت هوشیاری مردم و تبعیت از اصل قرآن، تمام فتنه های دشمنان در ایران خنثی شده است.

وی با اعلام اینکه رهبری انقلاب اسلامی پس از امام خمینی(ره) هدایت شد و تداوم یافت، اظهار داشت: دشمن در دوران سی ساله پس از انقلاب از راه های مختلف نظیر شبیخون و ناتوی فرهنگی موج جدیدی از فتنه ها را در کشور پایه گذاری کرد که همواره با پشتوانه هوشیاری مردم و هدایت رهبری معظم، این توطئه ها خنثی شد.

طاهایی همچنین از مسوولان دانشگاهی و آموزشی خواست، موضوعات و مبانی اثرگذار برای حماسه ملت ایران در جریان پس از فتنه را در قالب کاربرگ ها و سرفصل های درسی برای دانش آموزان تبیین کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز