مدیركل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

ارزش‌های دفاع‌مقدس به شکل هنرمندانه به نسل جوان انتقال یابد

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۹۹
ارزش‌های دفاع‌مقدس به شکل هنرمندانه به نسل جوان انتقال یابد
علی میرشكار گفت: ارزش‌های دفاع‌مقدس باید توسط هنرمندان و با زبان هنر اسلامی به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، علی میرشكار مدیركل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در مراسم افتتاح سایت اطلاع رسانی رزمندگان شمال اظهار داشت: زمان شناسی، دشمن شناسی و نوع سلاحی كه در مقاطع مختلف باید به‌كار گرفت هنری بزرگ است كه مهمترین مسأله در مواجهه با دشمنان است.

وی با اشاره به اینكه طی سالیان گذشته ارتش سایبری ایران با هك شبكه صدای آمریكا و 95 سایت مربوط به آن عبارت (ثابت كردیم كه ما می توانیم) را منتشر کرده اند خاطرنشان كرد: بیش از یک میلیارد و 800 میلیون بار به سیستم های دستگاه‌های دولتی و كنگره آمریكا حمله سایبری شده است.

میرشكار با بیان اینكه امروزه افسران جبهه جنگ نرم بهترین مسیر را انتخاب کرده اند اظهار داشت: باید از فرهنگ غنی اسلامی دفاع كرده و آن را انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینكه باید منبرهای داخل مساجد را مقدس شمرده و منابر دیجیتالی ایجاد كنیم تصریح كرد: باید به منازل اروپاییان راه پیدا كنیم و اسلام را گسترش دهیم.

میر شكار افزود: باید با علوم پیشرفته روز به جهانیان بفهمانیم كه آلت دست آمریكا و كشورهای همدستان آمریكا هستند.

مدیر كل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینكه رزمندگان اسلام با وفاداری، تیزهوشی و ایمان بالا به خدا و ولایت فقیه پیروز شده اند خاطرنشان كرد: باید فرهنگ رزمندگان را خوب بشناسیم.

میرشكار با اشاره به اینكه مطالب و ارزش‌های دفاع مقدس مخاطب دارد به شرطی كه بتوانیم با زبان هنرمندانه به جوانان انتقال دهیم تصریح كرد: استفاده از آثار شهدا و رزمندگان توسط هنرمندان و هنرمندانه می تواند در گسترش فرهنگ اسلام و دفاع مقدس بسیار مفید باشد.

در ادامه این مراسم نماینده مردم بهشهر و نكا در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی با بیان اینكه پیامبران نیز كار فرهنگی می كرده اند افزود: باید از هر وسیله ای برای پیشرفت استفاده درست کرد.

حجت الاسلام علی معلمی خاطرنشان كرد: رزمندگان رسالت خود را تكمیل کرده و ما هم باید راه آنان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینكه انحرافاتی هم كه در دولت در حال رخنه است برای بار اول و آخر نخواهد بود اظهار داشت: پست و مقامی كه برخی افراد می گیرند به‌خاطر موقعیت های شهدا و رزمندگان و رهبری در اختیار آنها قرار گرفته و اشخاص باید ظرفیت پست و مقام را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز