خطیب جمعه ساری:

طرح امنیت اجتماعی باید با شدت ادامه یابد

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۸:۲۸
کد خبر: ۵۷۵۸۰
طرح امنیت اجتماعی باید با شدت ادامه یابد
آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری گفت: طرح امنیت اجتماعی نباید در حد شعار باقی بماند و باید تا ساماندهی وضع حجاب جامعه ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی امام جمعه موقت ساری در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به اینکه 26دستگاه مسوول اجرای قانون مبارزه با بد حجابی هستند که باید وظیفه خود در این مورد را با قوت انجام دهند اظهار داشت: این طرح نباید در حد شعار باقی بماند و باید تا ساماندهی وضع حجاب جامعه ادامه یابد.

وی با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان سواحل مازندران باید از نظر فرهنگی ساماندهی شوند تصریح کرد:طرح مبارزه با بد حجابی باید قانون مندانه ،عاقلانه و فعالانه اجرا شود و همه مسوولان نیز از این طرح حمایت می کنند.

طبرسی با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:دولت توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارد و پیشرفت و توسعه این بخش نشان از این توجه است.
 
وی با بیان اینکه خشکسالی در مازندران زیاد شده و در حال رسیدن به مرحله بحران است گفت: مسوولان نباید با وارد کردن برنج و دیگر محصولات، زحمت کشاورزان را زیر سوال برده و باعت ورشکستگی آنها شوند.

طبرسی تصریح کرد: کشاورزی یک اصل برای خودکفایی و امنیت همه جانبه کشور است.

وی با اشاره به ولادت حضرت علی(ع) افزود: برگزاری مراسم 13رجب هر ساله با شور و هیجان زیاد نشان از گرایش بیشتر مردم و به‌خصوص جوانان به مولا علی(ع) دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زینب(ص) خاطر نشان کرد:حضرت زینب(ص) زهرای دوم(ص) در تاریخ اسلام است.

طبرسی با بیان اینکه زنان و دختران ایرانی باید از حضرت زهرا(ص) و حضرت زینب(ص) الگو گیری نمایند اظهار داشت:دشمنان این الگوهای دینی را از ما گرفته و الگوهای هالیوودی را بین مردم ما گسترش داده اند.

وی با اشاره به اینکه امسال استقبال چشمگیری از اعتکاف شده تصریح کرد:در ساری دو هزار و 600 نفر در مراسم اعتکاف شرکت نموده اند.

طبرسی با بیان اینکه 70 درصد معتکفین در ساری را زنان و دختران تشکیل داده اند افزود:80 درصد معتکفین را جوانان تشکیل داده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز