تشریح عملكرد بسیج سپاه ناحیه رودان در هفته دفاع مقدس

۱۳۹۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۴۰۹۱
تشریح عملكرد بسیج سپاه ناحیه رودان در هفته دفاع مقدس
فرمانده تاحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در جلسه شورای اداری این شهرستان به ارایه گزارش نهاد مطبوع خود در هفته دفاع مقدس پرداخت.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سپاه امام سجاد(ع)سرهنگ عباس زجردور در جلسه شورای اداری شهرستان رودان كه روز گذشته با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد به تشریح عملكرد سپاه ناحیه رودان در قبل و بعد از هفته دفاع مقدس پرداخت.

زجردور همچنین سركشی و دیدار از خانواده 57 شهید دوران دفاع مقدس و اعزام 41 خانواده شاهد به مشهد الرضا (ع) را جزء محورهای اصلی برنامه های هفته دفاع در سال 91 برشمرد و از اداره آموزش و پرورش رودان به دلیل همكاری در محقق شدن زمینه سفر خانواده معظم شاهد به مشهد مقدس تقدیر كرد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه رودان به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی نیز اشاره كرد و از برگزاری یادواره 36 شهید دانش آموز شهرستان رودان، همایش رهروان شهید فهمیده كه با حضور دانش آموزان 13 ساله برگزار خواهد شد و اردوی راهیان نور وی‍ژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع دوم متوسطه به عنوان اهم برنامه های اجرائی در هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان نام برد.

وی در بخش پایانی سخنان خود نیز، از برپایی نمایشگاهی با نام "از خلقت آدم تا ردپای ظهور" در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز