مدیركل تعاون، كار ورفاه اجتماعی هرمزگان:

۷۳ درصد سهمیه اشتغال هرمزگان محقق شده است

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷
۷۳ درصد سهمیه اشتغال هرمزگان محقق شده است
مدیركل تعاون، كار ورفاه اجتماعی هرمزگان از 37 هزار فرصت شغلی ایجاد شده در استان از ابتدای سال جاری تاكنون خبر داد و گفت: 73 درصد از سهمیه 50 هزار نفری استان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از هرمزگان، "احمد راستی" به تعدادی از پروژه‌های عمرانی هرمزگان و تاثیرات آن بر حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: طرح ساخت پل خلیج فارس یکی از پروژه‌های عمرانی بزرگ استان هرمزگان است که اعتبارات ارزی مناسبی در ماه‌های اخیر به آن اختصاص داده شده و تاثیرات قابل توجهی در بخش اشتغال و اقتصاد هرمزگان خواهد داشت.

به گفته وی، در زمان ساخت پل خلیج فارس تعداد قابل توجهی فرصت شغلی در منطقه ایجاد می‌شود که با یک مدیریت خوب می‌توان این فرصت‌های شغلی را در اختیار جوانان استان قرار داد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: همچنین پل خلیج فارس پس از ساخت نیز به یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی در استان هرمزگان تبدیل خواهد شد و قطعا این طرح بزرگ موجب تقویت گردشگری هرمزگان می‌شود و می‌تواند تاثیرات مناسبی بر حوزه اشتغال داشته باشد.

راستی در ادامه به مشکلات کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی که در بخش سرمایه در گردش مشکل دارند اشاره کرد و بیان داشت: شاید تحریم‌های دشمن کمی کار را برای تولید داخلی سخت کرده باشد اما باید با کمک‌ها و تسهیلات بانکی این فرصت را به تولید کنندگان بدهیم که در مسیر تولید و شکوفایی قرار بگیرند و ما نیز در راستای حل مشکلات تولید کنندگان نیز حرکت کنیم.

وی اضافه كرد: کمک‌ها و تسهیلات به تولید کنندگان و صاحبان صنایع باید منجر به رفع کامل مشکلات و تنگناهای آن‌ها شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه از تدوین سند توسعه اشتغال هرمزگان خبر داد و گفت: سند توسعه اشتغال هرمزگان یک سند راهبردی است که در آن برای تمامی بخشها برنامه ریزی شده است و مدیران نباید به صورت تزئینی آن را ببینند بلکه باید برای اجرای آن تلاش کنند.

راستی تاکید کرد: اجرای این سند زمینه توسعه اشتغال پایدار را در هرمزگان ایجاد می‌کند و در آن وظایف تمامی دستگاه‌های دست اندرکار در زمینه اشتغال دیده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز