با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان؛

فرماندار بستک معرفی شد

۱۳۹۱/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۸۹۹
فرماندار بستک معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولین محمد مشتاق زاده به عنوان فرماندار شهرستان بسک معرفی شد.

به گزارش برنا از هرمزگان، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: سازمان‎ها و ادارات در تمام ایام سال به ویژه در دهه محرم اشاعه و پیروی از فرهنگ ناب امام حسین(ع) را مورد توجه قرار دهند و از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای حركت در این مسیر مقدس استفاده كنند.

گل محمد بامری در ادامه همچنین حملات اخیر اسرائیل غاصب به نوار غزه را حمله ظالم به مظلوم خواند و افزود: خداوند متعال بی گمان این جور و ستم به مسلمانان را بی پاسخ نخواهد گذشت.

وی در ادامه افزود هیچ كشوری در مافوق حقوق بین اللملی قرار ندارد چه برسد به اسراییل كه ماهیت كشوری آن مورد تایید نیست و بی شک جوامع بین االملی كشتار افراد بی گناه و ستم باطل علیه حق را پاسخ خواهند داد.

بامری در ادامه سخنان خود از فرماندار جدید این شهرستان خواست تا خدمت بی منت به مردم، ارتقای كیفی و كمی خدمات رسانی به مردم و پیگیری مشكلات روستائیان تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیگیری مصوبات دولت، مبارزه با قاچاق سوخت و كالا، را در اولویت كاری خود قرار دهد.

در ادامه این مراسم فلكناز دهقانی سرپرست فرمانداری بستک در چهار ماه گذشته فرصت خدمتگذاری به مردم را از ارزش‌های نظام و انقلاب دانست كه سعادت آن نسیب مسوولان شده است و افزود: قبول مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی با نیت ادای تكلیف معنی و خدمتگزاری معنا می‌یابد.

وی در ادامه به تشریح عملكرد فرمانداری بستك در چهار ماه گذشته پرداخت.

همچنین در ادامه مراسم فرماندار جدید شهرستان بستک با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: ماه محرم‌الحرام ماهی است که امام حسین(ع) در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی و در مبارزه با ظلم و جور حاکمان و مستبدان آن زمان قیام كرده است ووئاقعه ایی انسان ساز و ماندگار را رقم زد.

محمد مشتاق‌زاده افزود: امروزه هم شاهد قتل عام مردم مظلوم فلسطین و غزه هستیم و امیدواریم سران ظلم و جور و این توده فسادی که در دنیا به نام اسرائیل است شرشان به خودشان واگذار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک اجرای سیاست‌های دولت و خدمت به مردم را از برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: مسئولان باید توجه به سیاست‌های کلان دولت را مدنظر قرار داده و فرامین و رهنمودها و شعارهایی که توسط مقام معظم رهبری برای سال‌ها تعیین می‌شوند را فصل‌الخطاب پیش روی خود قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری مسوولان استانی و شهرستانی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه بتوانیم در راستای پیشرفت و آبادانی منطقه قدم‌های مثبت و مؤثری برداریم.

مشتاق‌زاده در پایان بر پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت، استاندار هرمزگان و همچنین پروژه‌های مهر ماندگار و مسکن مهر تأکید کرد.

نظر شما